Tuesday, February 1, 2011

Aku anak emak.. Ana Raffali mesti suka aku!!


aku tak tahu teori ni datang dari mana dan peratus untuk aku percaya.. 
Majoriti orang, anak lelaki akan rapat dengan ibu manakala anak perempuan akan rapat dengan ayah..
betul ke?




aku boleh dikatakan anak emak la..mungkin sebab aku anak bongsu,jadi aku lebih rapat dan manja dengan emak.. 


1) Kalau aku dekat universiti,bila aku kol kat rumah,if ayah aku angkat,aku mesti cakap nak cakap ngan mak aku..bukan aku tak nak cakap ngan ayah,tapi aku lebih suka bercerita masalah aku dengan mak..


2)mungkin mak ni jenis cepat memahami compared dengan ayah.. bila ada problem,mak akan faham dan cuba settlekan problem aku..


3)mak aku yang selalu uruskan bila aku tak de duit,segala urusan bank,urusan tiket aku..ayah aku ada tapi itulah,aku lebih selesa dengan ibu..tapi,tu tak bermakna aku tak sayang ayah..




korang plak macam mana?lebih rapat dengan ayah atau ibu?


Ana Raffali gemarkan lelaki anak emak taw!!huhu




9 comments :

Puteri Iqa Izyan said...

tak salah jadi anak emak.

tp jgn lah lebih2 pulak. smpai semua bnd nk emak.. :D

miss fatihah said...

haha boleh je jd anak mak.tp pndai2 la..

ArELeEz said...

leez xsempat b'manja dgn abah sbb arwah abah meninggal donia mase leez baby lagik iaitu 6 bln. so, secara automatik rapat ngan mak jugaklah!

ateekaamer said...

saya daddy's girl. period. :)

bunga said...

bunga pom suka anak mak..heee.

Shaofie said...

perghhh. berani ko rampas ana raffali dari aku... dier aku punye dulu... dah lame aku cop dier... haha

Syukri Mohtar said...

seutuju..dyeorg rapat dengan lain jantina..

azuan said...

anak sape aku tak tau la...yang penting jgan abaikan diorang dah nanti..hehee

Kay said...

Setengah benda best cerita ngan mak, setengah lagi ngan ayah.

Perempuan suka lelaki yang menghargai mak, sebab syurga seorang anak di tapak kaki ibu, dan syurga seorang isteri bergantung kepada keredhaan suami.

=)