Saturday, February 26, 2011

Aku layan Sinar FM.. Jiwang beb!!


salam sejahtera semua..

sedang dengar Sinar Fm online..wan pon dah lupa sejak bila aku layan radio ni..
Biarlah orang dengan Era @ Hot FM..wan tetap dengan Sinar FM..

wan ni memang minat lagu jiwang-jiwang ni..
Lagu jiwang dulu evergreen..tak macam sekarang ni..bosanlah..

sebut je Spring,Search,Wings..sume lagu dia best..
padahal lagu dia dah lama,tapi sampai sekarang ni lagu diorang still best..


klik je banner atas ni,terus ke site utama Sinar Fm..

ada sesiapa dengar dan layan sinar FM..angkat tangan!!huhu



ni lah kumpulan Spring..aku suka gila Spring ini..
cntoh lagu dia macam "Pesanan Buat kekasih" , "Sampai Hati"
"Bourgainvillea" "Butakah Cinta"
banyak lagi r..memang tak terlayan jawabnya..hoho

p/s jom layan sinar FM

7 comments :

AZRUL AZMI said...

semua peringkat umur boleh dgr Sinar.FM ....


sinar.FM kan dinobatkan radio no satu.....



sambil2 dgr radio tu singgah2 la ke Blog It's Complicated...

Shafiq said...

Saya pun ske sinarfm!:-) Seronok dengar lagu2 retro! :-)

nelly said...

Nelly layan suria ..
hebad ! layan ~

Azwa Azee said...

wah..best lah dgr sinar..slalu gak dgr..


BTW..nice header..:)

Novelgurl said...

salam..huhu kkdng dgrlah jgk

b a m b a m ' s said...

saya peminat TEGAR SRUIA.FM..!!hahahahha.. dgr suria lar best wan... lagi byk lagu best kat situ..kekek..nak lagi jiwang? layan lagu kat suria cinta haru pukul 11p,-2am! best beb! :D

budak kampung said...

aku suke time petir2 luahan jiwa dan rase....keh3

honda wave autoshow