Thursday, February 10, 2011

Aku lebih gemar follow blog lelaki!!


selamat pagi semua..
dah dua hari aku tak post benda kat blog ni
dah berhabuk agaknya ye..

sensitif ke tajuk ni..haha..x de pape la..
memang benar..aku lebih gemar follow blog lelaki



nak tahu kenapa?
1) x de bunga-bunga atau widget yang merepek yg byk..(kalau yang penting tak kisah)

2) penggunaan warna blog yg simple dan bukan seperti warna pelangi..haha

3) isu yang dibangkitkan adalah isu berbentuk umum dan bukan peribadi..

4)ayat yang direct to the point dan bukan ayat bunga-bunga@ berkias( ada yang dikecualikan)

5)yang paling penting!! aku kurang suka blog perempuan yang ada gambar diorang pose mulut muncung la,hape la.. kurang suka..hehe




tapi,still follow blog perempuan yang simple dan best..
tak semua blog perempuan bunga-bunga kan..
benda ni tak leh nak salahkan sape2..
taste kita kan berbeza..huhu

tapi,ada jugak blog lelaki yg aku x follow..
sebab kat atas la,dh mcm blog perempuan dah..erm..
duunia..dunia..

15 comments :

b a m b a m ' s said...

kekekek..nak cuba wat mulut muncung sket..ehhehe

ateekaamer said...

sama la. lagi suka baca blog lelaki. blog pempuan ada la 4, 5 kerat yg btol2 outstanding, yg masuk list mesti baca.

hiruma89 said...

btol2..tp awek2 cun trkecuali ar haha

eddy syrol said...

hehehe... :-)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

huuaaa~!! majok ar camnie =P

mia.lia said...

hahaha..cisss..nta knape rs cm xtrase lak..no3 tu skit kot..hehe

nywayy..salu bkias2 tu LELAKI kot.hehe

cik_paan said...

aku pun lagi suka blog lelaki even aku ni pompuan..
blog pompuan, kalau dah ade boipren, nak tayang boipren mcm gaye sayang selamenya (i always wonder,kalau putus macam mane?)

blog aku? simple je, gambar aku pun dlm sekeping dua,itupun berjemaah,hate those fluffy stuff

bersifat peribadi dan emosional tu, biasalah weyh, blog luah rasa dan pendapat, tapi kalau dok citer pasal cinta je, aku pun muntah hikau beb!

http://plainpaan.blogspot.com/

Wan Hafisah Collection's said...

akak pun pening kalau bunga2 dan kalau teramat trendy bahasanya, kalau sikit2 okla, kalau dah banyak smpi semua bahasa diremajakan..mmg aku tak phm apa dia ckp mmg aku pangkah terus.

hehehehe..

Dim Benihana said...

haha salam singgah...

suka ikut blog yang simple jugak, xkira laki or pompuan,
bukan apa senang nk bw

Wan Hafisah Collection's said...

Lupa plak nk tanya Wan,

abis tu wan follow blog akak nape?

akak perempuan tau. hehehhe..

papabear said...

mulut muncung... hahaha... letak lah contoh gamabr kat sini, baru best....

nadia said...

alahai bangg...
name pon perempuan..
hati harus berbunga riang... ;))

M Naz AR said...

haha, mane2 blog yg entry best2 ok je nk follow. cume klu boleh jgn ade muzik yg cm gampang, sakit telinga kalau xleh nk pause.

Mainur Hasnah said...

layan je mana2 yang penting isi best baca :)

wanacesh said...

no 5 tu x boleh thnkter pon xsuka tgk muncung org,,kter pon da gk,tpi xdela nk tnjuk2 kan,,ha3,,klakar la entry nh

Jom Kepung Dia!