Tuesday, February 8, 2011

Bila awak ketuk pintu hati saya.. Saya rasa dunia ini saya punya!!


selamat malam semua..

senyum tak terkata sekarang ni.. tak sangka pon ada..hehe..
terima kasih kerana sudah ketuk pintu hati saya..

bukan selalu saya jatuh cinta..
dan bukan senang saya mahu bercinta..
kalau dulu,saya benci cinta sebab cinta itu pahit..
cinta buat saya kecewa..



Tapi sekarang ini,saya rasakan saya mula suka pada cinta..
saya mula tertarik pada cinta..
Doa saya,semoga cinta kita berkekalan sampai bila..

usahlah ditanya siapa dia..hehe..
terima kasih awak!!erm..

15 comments :

meaw said...

saya tau awak.....biola eh,hehe :P

qasehraihan said...

waaa...sapa itu!!
congrats..

Nawal Atifah said...

ku mahu bertanya juga..
siapakah?
hehe..

nur aisya humaira said...

waaahh2,hati berbunga riang ye..:)

whitecappuccino said...

lalala...hati berbunga cinta...:)

nelly said...

wah ..so sweet !!!
=)

kiwi said...

wah3~hehe tahniah.. ^^

Siti Fatimah Fuzz said...

wah....tahniah2....

Shukri Mohd Ali said...

pengkhianat! huhu... =_="

Shafiq said...

Hati berbunga-bunga...hehe

yaya ASHRAF said...

wahhhh tahniahh! :D

ateekaamer said...

ewah, dalam hati ada taman.
tunggu aaa, suatu hari nanti, nak gak tulis entry camni laa.














tulis dalam mimpi ler. ekekeke

kirani+mia said...

sweeettt..:)

nadia said...

ececeh! ;)
rupanya dlm hati ada tmn... ;)

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Wahh, siapa lah yg bertuah tu.