Thursday, February 24, 2011

Tak de Peluang lagi nak mengundi Tahun Depan untuk Pilihanraya Umum ..Jom undi Kak Limah!!


selamat sejahtera semua..

baru je selesai pilihanraya kampus..keputusan dah diumumkan 
pada yang berjaya,selamat menjalankan tanggungjawab anda..
Pada yang kalah,bersyukurlah anda terlepas dari tanggungjawab yang besar

macam di UKM,pembangkang menang besar
jadi,terdapat tampuk pemerintahan yang baru..
oklah..cukup2 lah dengan pilihanraya Kampus..

tahun depan ada pilihanraya umum..
kalau nak mengundi kena 21 tahun,
alamak,macam tak sempat lagi je nak mengundi..sedihnya..
wan lahir bulan 11 tapi mesti pilihanraya tu awal kan..
masa tu baru umur 20 tahun lebih..
belum sampai seru mengundi lagi kot..



Kalau wan,wan nak pemimpin macam Kak Limah..
pandai nyanyi lagu enjit Semut,seram dan menakutkan..hehe..
Jom undi kak Limah!!

15 comments :

padlie said...

UKM dapat kat pro-M ke?
Dah beralih angin lak..

Entry terbaru padlie: Kerja oh Kerja
, TUAN DIREKTOR ! PILIH KASIH EH !!, Pilihanraya kampus - ada faedah ke?

b a m b a m ' s said...

iskkk..xmo ler undi org giloooo..ahhahaha..

Syukri Mohtar said...

harus undi kak limah...hahaha,

Diya Edhayaa said...

lau kak limah mng pilihanraya, mmg gempak ah! hahaha... i lap kak limah... XD

Ezal R said...

kak limah is the best!! LOL

khaifaiz said...

wau kak limah memang hot.. kompom menang pnye

A'IM said...

kita bako..kita bako !!! haha

mia.lia said...

jommm......jom bako~hahaha

Wan Hafisah Collection's said...

siot je ko wan, nk undi kak limah..


hihihi..

nakal!


http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/

qasehraihan said...

kak limah???
ce citer ce citer~!!hehe

morning wan..

Aimifiqa said...

Jom undi kak limah! hehehe

cik bebel said...

wahhhh...UKM dapat Pro-M

Ayuni said...

nk undi kak limah ngan usop, usop tu tgn dier lembut, hikhik..

MataHati @ MH said...

confirm dengan adanya kak limah, tiada lagi budak2 nakal kat universiti

Akulah Aqilah Itu said...

aku yang inesen ni tertipu dengan tajuk entry.. -__-''