Wednesday, March 2, 2011

Aku "gay" , Aku terlebih-lebih ok!!


**Sila baca entri sehingga habis untuk mengelakkan sebarang kekeliruan.."

oo yeah!! hari ni aku rasa sangat "gay".. boleh plak ko rasa-rasa eyk..
kalau dah gay tu gay la..mana boleh hari ni k rasa,esok ko x rasa..pelik!!

Jom kita tengok apa maksud gay kat kamus!!

1) Gay = minat sesama sejenis..
2) Gay = gembira,meriah..

entri ini refer kepada no 2..bukan no 1 ok!! harap maklum!!


my mom


Kenapa happy ni?
semalam dapat dengar suara ibu..kol ibu semalam..
ni yang nak balik kampung ni..nak jumpa mak ngan ayah..


Dewan exam SPM aku dulu-dulu


Lagi-lagi,kenapa happy?
sebab malam ni ada exam..hoho..pelik sungguh..
happy nak mencabar diri yang tak berapa ready nak jawab exam ni..
sape suruh study last minute..pastu sempat lagi update blog ye?


kenangan fieldwork di Tasik Chini

Kenapa happy?
dah datang aura untuk melancong..Sabtu Ahad untuk minggu ni dan minggu depan gi jalan-jalan..
walau bukan utk bersiar-siar,tapi atas dasar fieldwork @ kerja lapangan
tapi seronok..tak pernah pergi Mersing & Bukit Fraser..
minggu ni pergi Bukit Fraser,minggu depan pergi Mersing..


dinner kolej tahun lepas


Kenapa saya happy lagi..
sebab saya nak dinner kolej malam esok walau saya x de baju nak pakai..
tema rock star dan saya pening dengan tema ini..
no idea..hoho..dan aku akan mix & match je semua baju..
yang ok,aku rembat..hoho

memang persaan sekarang ni sangat "gay"
dan terlebih okay..walau perasaan gugup ada sikit-sikit..malam ni exam..huh..

p/s mood: nak study sehabis baik utk malam ni..Good luck utk aku!!

11 comments :

Aimifiqa said...

ingtkan btul la td. ingatkan 'gay' td. rupenye...

apezs shah said...

wow mmg 'gay'... enjoy its..

kay_are said...

ay tu maksud hepi?? kalau camtu nak gay gak r.. ahakz! owh ye.. gud luck exam!!

Dda Ly said...

saba je lah...tajuk mmg gimik ok!!

meh ke rumah,
~happy birthday damia~
keep in touch ye..♥♥♥

faizs said...

all the best wan..

Wan Hafisah Collection's said...

ko buat akak saspen dik!


http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/

b a m b a m ' s said...

cik bambam lesbo ar gituhh?ehhhhh..hahahahahah.. :P

Ayuni said...

gay in another term, semantically!

sicomot-comel said...

yeah PCB..SCC pown tgh gay skrg..

hahahaha

qasehraihan said...

kim salam mak..

Azam Shah said...

thats so gay :)

main dabel meaning plak.