Tuesday, March 1, 2011

Aku peminat setia Ayam Goreng Kunyit Kolej Aminuddin Baki, UKM


Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Sekarang ni pukul 12.17(waktu entri ini dibuat)..oo yeah..waktu sesuai untuk lunch..
Selamat lunch ok!!


ihsan Google : Kolej Aminuddin Baki,UKM


Back to main topic..mesti semua dah jilat jari kan..
ok!!sekali lagi aku cakap,aku peminat setia Ayam Goreng Kunyit Kolej Aminuddin Baki UKM
Wahai budak Amin sekalian,aku rasa korang patut bersyukur..
Kolej korang punya cafe the best bagi aku..dah la harga murah..
sedap tak terkira pulak tuh..

Nak compare ngan kolej aku la kan..
yang bertukar tender baru tapi tahap masih sama aje..
aku memang minat gila ayam goreng kunyit dia..
aku tak tahu la diorang letak apa dalam ayam kunyit tuh sampai aku gian..

Sanggup panjat bukit Kolej Amin tu semata-mata nak makan nasi putih dengan ayam goreng kunyit..

sekadar gambar hiasan


lebih kurang camnilah ayam goreng kunyit dia..tapi lagi sedap ..
memang kenyang kalau dapat makan ayam goreng kunyit ni..
sehari tak makan memang rindu la kan..

p/s korang ada makanan yang korang suka kat cafe / kedai makan tertentu..

12 comments :

ibu qaleesya said...

bestnyeee

aDisH.sHidA said...

waaaaaaaaaaaaah kolej amin..kolej pilihan ramai stdnt ukm sebab lokasi yg cun...penah sekali 2 je g amin...

azzey said...

Mmg sedap mkn dgn nasi panas2 ni..:)

Wan Hafisah Collection's said...

awak buat akak telan airliur!!

http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/2011/03/coach-or-gucci.html

cik pulau said...

cik pulau nyer kafe pun sedap gak ayam goreng kunyit..
rasanya lebih kurang je kot dengan amin.. sebab tender amin dengan ibu zain sama je..lalala~
^^,

ok... mood skang lapar.. tapi malas nak g makan.. terbaek..^^,

mia.lia said...

uwaaa.. kan dah lapar dah ni..hehe
aym goreng kunyit mmg sdap ;D

Aimifiqa said...

sedapnye. mcm myelerakan je

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ooo bdk UKM ek...

qasehraihan said...

feveret ku jua..
saya mmg gemar masakan yg xbersantan..nmpk sungguh menyelerekan..hehe

Shafiq said...

Nampak sedap. :-) Saya lak, takde kafe kesukaan, mana yang ok dan sedap bagi saya, saya pi je. :-)

aCu said...

saya peminat mee goreng mamak cafe kajai!

whitecappuccino said...

ayam goreng kunyit memang sedaaap!!