Thursday, March 3, 2011

DI SEBALIK TABIR BLOG ..



Incik ben suruh letak gambar paling comel..ni la kot..haha


latar belakang saya secara ringkas..

rasanya saya lebih gemar bercerita tentang latar belakang blog saya..Blog saya dapat nama hasil daripada minat saya dan dipengaruhi oleh blog kawan saya..kawan saya tu ada blog..tapi dia guna mak cek..wan pon nak la jugak guna pak cek..nampak macam retro sikit.. biola tu memang feveret wan..so,itu je la kot sejarah nama Pak Cek Biola

Jumlah follower setakat ini : 781

ini antara soalan daripada Incik Ben,

1)Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini ?

facebook,twitter,youtube..antara bahan utama untuk berinternet..tapi nasib baik ada jodoh jumpa blog..

2)Ceritakan kepentingan blog kepada anda

tempat share idea,tempat luah perasaan..tempat puji dan kritik orang..




3)Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa ?


sebab diorang selalu singgah blog saya..dan saya suka blog diorang..





9 comments :

anamizu said...

sipbaik ade jodoh jumpe blog kan??hihi

qasehraihan said...

waaa....wan...akak qasehmu ini sangat terharu..sob sob sob

akak pun suka blog wan..
tetiapari mestii dtg
sbb tu ltk kat bloglist..hehe

header br lg dia..
sori akak br dpt dtg..bizisnyerr..huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/cerita-kartun-zaman-ben-ashaari.html

apisv2 said...

salam,
mengunjungi disebalik tabir blogger;p
dtg dr blog abg ben;D
disebalik tabir apisv2

cik ayin said...

datang dari belog abg ben..keep blogging yaww :)

mas.saari said...

singgah n follow dari blog abg ben
salam perkenalan, moga berkekalan

nice header!

bun said...

ting tong
datng spotchek dari BA
semoge berjaye


vote saye sat kat
http://blueberrybun185.blogspot.com/2011/03/kalaw-suke-vote-blog-ini.html

Silent Thinker said...

singgah ptg dr blog Ben Ashaari

Siti Noraisyah said...

pakcik pandai main biola tak? heee. ^^

Kei Seichi said...

salam perkenalan...
datang dari belog abg ben...
happy blogging!

http://geekzster.blogspot.com/