Sunday, March 20, 2011

Kagum | Rumah Pelik


Pelik dan kagum tapi itulah realiti

Rumah kini tidak lagi terhad.. 

Mereka mencuba sesuatu yang baru..jom saksikan..

rumah gunung salji


rumah kaca


rumah cerek

rumah gabung-gabung kot..

rumah paling style..

so.rumah diorang memang kreatif dan mengagumkan..

p/s apa lah aku nak buat rumah aku nampak kreatif nanti ye..


5 comments :

qasehraihan said...

mmg creative..tp takut nk duduk umah gtu..hoho

Syukri Mohtar said...

yang bawah sekali paling style..

Wan Hafisah Collection's said...

wan, sblm nak wat uma mcm tu, kena fikir bajetnya. lagi2 KL!

akak terasa nak punya uma sediri, itu je.tak kisah la wpun tak besar, asalkn umah tu nma akak.

kekekekkek

whitecappuccino said...

Unik! wat rumah dalam air la pulak

shafiqabdshukor said...

mcm takot je nak dok umah yg last sekali tu..
takot sesat tersalah umah...
hahahaha..
mcm dok dlm puzzle je..