Tuesday, March 1, 2011

Kalau makan tak jaga, Jusmate5 dan herbalife pon tak de guna lah!!

**entri agak kasar..maaf dipinta pada yang terasa..**


Assalamualaikum dan selamat petang..
berat aku naik sekarang ni..tapi x de lah tahap obesiti..
masih dikira berat normal lagi..kalau ikut BMI lah..



ingat dia kurus ni x jaga makan ke..


semua orang bising..badan naiklah..badan gemuklah..
tapi hari hari sentuh fast food..hari-hari makan tak beragak..
nasi 3 kali.. belum lagi jajan nye..coklatnya..
macam mana nak kurus..kalau makan pakai terjah je..

herbalife


jusmate5


nak makan benda ni boleh,tapi pantanglah makan ye..

aku pon pengguna jus mate5 taw dulu..
memang aku setuju,berat aku turun 12kg..haha..kurus tol..tapi skang ni dah tak makan..
mahal kot benda alah ni..satu kotak tu sama dengan aku belanja makan sebulan..
down kejap..mahal giler..manalah mampu student cam aku ni..

Adalah seorang tuh,dia asyik membebel dekat aku kata berat badan dia naik lah,dia makin gemuklah..
Siap ajak aku join dia makan herbalife dia,jusmate 5 dia..
tapi,awal-awal lagi aku dah tahu..memang x de effect lah dia makan benda alah tu..
makan tak jaga..pakai serbu je..
pantang makanan free,nak terjah..hampeh..
sampai bila-bila badan ko macam tu taw x..aish..


Ari tu lagi aku tak tahan,bangga dia citer dia dah minum jusmate5..
tapi,hari tu jugak aku tengok dia melantak nasi ayam + keropok jajan..
mak aih..kata nak diet..down!!

p/s kalau makan x jaga, Herbalife dan Jusmate5 pon tak leh tolong..

10 comments :

Cikgu CTE said...

betul tu..duit habis beli ubat pelansing...mahal pulak tu...

memang kena jaga makan..kalau boleh elakkan makan malam...banyakkan minum air...

dulu saya pun pernah diet, skarang cuma jaga jgn terlampau gemuk..

b a m b a m ' s said...

hahahah wannn~!! cik bambam sokong! meh baca entry nie meh..kekekekke

http://bambam-story.blogspot.com/2010/10/loss-weight-more-n-moreeee.html

HNMZ said...

Assalamualaikum Pak Cek Biola..

Ubat kurus nak gemuk xde ke?

HNMZ said...

Reply sini la ya Pak Cek Biola :)
Hahaha. Makan sudah banyak tapi tak nak gemuk pun. Macam mana tu :P
Nak buat twitter yang macam kat blog saya tu eh?

~ ナフィルザ ~ said...

haha~
tau takpe.wat habis duit je~ member saya siap salah beli lagi, beli yang pirate punya, bertambah berat la lepas tu,hohoho~

Syazwana said...

huhu tahu takpe.

wuwuuu

T___T

qasehraihan said...

alhamdulillah body sy lmbt nak..hoho

mykhalis said...

betulla..nak diet kene betul2 tabah..tak tabah tak payah la dulu

anamizu said...

aah betol3!!!
xyah dok pulun beli produk slimming la kalo makan x jaga kan??
still jd mcm giant cite doremon tu gak kang...ngeee~~

Cik Su Life Cycle said...

haha.. cik su pakai herbalife.. tapi makan still kena jaga jugak.. tak guna la lau tak jaga.. Beli mahal kot.. tapi boleh tak nak tau harga jusmate tue brapa?? herbalife seratus lebih la gak..