Monday, March 14, 2011

Kenapa remaja kita minat Seks?


Selamat pagi.

Kenapa remaja kita minat seks?
Kalau tengok kat surat khabar sekarang ni,tak pun dekat Televisyen,
banyak sangat kes seks melibatkan remaja..
aada remaja rogol bergilir-gilir, remaja kantoi seks dalam toilet,
remaja buat seks dengan kucing(ini tahap sangap melampau)

aksi jijik remaja sekarang

Kenapa dengan diorang ni?
remaja sekarang ni matang terlebih awal ke apa @ memang genetik cepat gersang?
ini bukan entri lucah tapi inilah hakikat realiti hari ini..

Bagi diorang,seks ni dah macam benda main-main.. sampaikan siapa yang masih ada dara umur 18 dikira tak normal..
eyh!! kau tu orang apa?Islam kan..ko pakai mazhab mana la pulak tu ye..
Ko ingat ni negara orang putih ke nak pecah dara usia remaja..

Kalau dulu heboh dekat sekolah,ada kelab no virgin plak..
bangga ye anak-anak zaman sekarang ni tak de dara..

kisah dua beradik yang pernah menggemparkan Negara

Kalau tengok kat internet,bertimbun laman web seks melayu..
dari yang budak kecik sampaikan yang dah tua kerepot..
ada lecturer,ada askar,ada pekerja lab..macam-macam..
manalah maruah rang kita zaman sekarang ni ye..
Yang budak remaja ni pulak,nak online bukan susah pon,
beli berukband,kalau tak mampu pergi je cybercafe..boleh tgk porno..

baru setahun jagung,dah pandai tunjuk isyarat lucah

kalau dah gersang sangat,yang laki cari pompuan,yang pompuan cari laki..
dah tak mampu nak sewa hotel,main dalam semak pon jadi..

korang tak takut ke dengan balasan tuhan macam tsunami kat Jepun tu..
korang belum terima lagi tu yang semua senang lenang je kan..
Hentikan semua ini ok sebelum terlambat..

**Peringatan sebelum sesuatu musibah berlaku..

21 comments :

farhana masdo said...

ntah ape ape dak skola zmn skrg :)

Wan Hafisah Collection's said...

Akak takut dik baca entry ko ni. Minta2 dijauhkan adik beradik akak dan anak akak dari semua musibah ni.

apezs shah said...

salam

saya sokong sangat dengan
pakcek biola ni.. ape nak jadilaa
remaja zaman skrg ni.. zaman saya
kurang sgt benda mcmni. asenya
inilah akibatnya dengan kesan
teknologi yg terlalu canggih
dan mudah didapati. buka saya nak
menunding jari terhadap perubahan
zaman moden tapi mcm tidak berakal
ke budak2 zaman sekarang.
banyak benda yang boleh dimanfaat
kan laaa waktu derang tu..
adoi laaaaa geram gilerh ase!!!!

Cikgu CTE said...

geram bila tengok gambar pelajar perempuan bertudung tapi tunjuk isyarat lucah...

kalaulah ibu bapa mereka nampak, apa tindakan mereka??

nak salahkan cikgu ke? atau mereka sendiri ?

dean said...

mcm da biasa jew cter2 mcm nih..mg btol pon..ahlak manusia zmn skrg nih da teruk..orang islam plak tuh

cik pulau said...

Astaghfirullahalazimm...
apa nak jadik la dengan bebudak sakng.
umat akhir zaman..
dunia dah nak kiamat...

eddy syrol said...

risau kan

Yua said...

manusia akhir zaman. haiisssh. macam2. diorg anggap seks ni perkara normal dlm hidup diorg. sdgkan seks luar nikah tu giler besaq dosa nyer..
smoga mereka dberi Hidayah olehNya.
-.-''

b a m b a m ' s said...

dah gatai sgt! meh ku kahwinkan dorang nie! ishhh~!

Terjah jom!: Nikmati ganjaran bila anda TOPAP!! wowww~! :D

qasehraihan said...

menyedihkan kan..dan pkbgn yg sgt merisaukan..hoho

Kalamhati said...

astaghfirullah..dunia akhir zaman

hawiz said...

teruk tol

nohoho =) said...

ini lah keburukan internet...

Faiz Tapit said...

ni sume bala ni... bala!

ohmegood said...

takleh kawal hormon la ni.hormon yg kwl diorang

Shafiq said...

Mak aih!

zella y said...

hurm...mungkin kurang didikan agama

IQBAL ZARIN said...

diorg buat practical biology bab 4 form 5. reproduction. nk kaji kitaran haid selepas bersetubuh~

Teaty Zulaiha said...

diorang ckp x pe . masih muda kann .happy -happy dhulu .
6ti tua bru lh taubat . hahahaha . mne lh diorang blajar ayat nee .

Qamarul said...

aku dulu skola agame pun ade gak kes mmber aku prangai camni..

agama tinggi or tak pun last2 berbalik pada iman seseorg tu gak kan..

whitecappuccino said...

meremang bulu roma tengok ni