Friday, March 18, 2011

Pak Cek Biola | Mohon Maaf Atas Isu Kontroversi


Selamat sejahtera buat semua..

Hari ini,aku pelajari benda baru.. yang kadang-kadang ramai blogger sering lupa..
Isu sensitiviti..Satu isu yang penting untuk kita semua..

Aku minta maaf atas beberapa entri sebelum ini yang menimbulkan sedikit kontroversi..
Mungkin itu kesilapan yang perlu aku elakkan..

Setiap kali aku menulis sesuatu di blog,aku perlu fikir yang entri itu tidak mengganggu sensitiviti orang lain
termasuklah agama,kaum dan sebagainya..

Terima kasih diucapkan kepada pengkomen yang telah memberi nasihat dan kritikan yang membina..
Isu yang dimaksudkan sudah aku delete dan sekali lagi aku mohon maaf..

Kepada semua blogger, nasihat aku jangan keras kepala..
apabila ada orang komen entri anda terlampau menyentuh sensitiviti,sila lakukan sesuatu dengan segera..

p/s jangan biarkan anda dibenci disebabkan penulisan anda di blog.. Terima kasih..

6 comments :

apezs shah said...

salam

bagus2 alhamdulillah!

Cikgu CTE said...

kekadang manusia tidak dapat menerima sebarang kritikan...blog aku, suka hati akulah nak tulis....

minta maaf bukan bermaksud nak menjatuhkan harga diri sebaliknya akan di pandnag mulia...

syabas!!!

Wan Hafisah Collection's said...

Bagus Wan~ Kita mmg kena alert. Takpe, akak msh blh terima gaya penulisan kamu.
Kita berhak cakap sesuatu jika benar, tapi kena teliti dan selidik dulu.

AZRUL AZMI said...

yup!!! betul tu...


catwalking here... jangan lupa wakilkan negeri masing2 untuk menyertai kempen earth hour di blog saya....

Anonymous said...

Saya sangat bangga dengan anda, sungguh. anda memang blogger contoh!

KizZ said...

congrates pak cek biola..
biasalah kan bila teruja menulis..
hope kita saling mendgr nasihat antra satu sm..
keep up the good work!