Tuesday, March 1, 2011

Tiz Zaqyah : Dari Pelakon Drama ke Penyanyi Lagu Tema Nur Kasih The Movie


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua..
Apa khabar pada malam macam ni?harap semua sihat saja..

Pernah tengok Drama Nur Kasih?
Drama TV3 yang telah memberi keuntungan besar kepada TV3 dengan mendapat rating dikalangan yang tertinggi..
Drama ini juga telah mengangkat nama beberapa pelakon yang baru meningkat naik seperti Remy Ishak dan Tiz Zaqyah..


Korang kenal Tiz Zaqyah?heroin drama Nur Kasih yang memegang watak Nur Amina..
sangat cantik,sangat anggun..sangat menawan..
Aku ingatkan dia memang bertudung..sebab memang ayu sangat dia bertudung..


ayukan Tiz zaqyah bertudung?

rupanya-rupanya dia memang tidak bertudung dan memang bersosial..

macam ni pon masih ayu..hehe

apa korang rasa dia manis bertudung atau tidak?

lupakan pasal tudung atau perkara lain..
Oh ya!! Nur kasih melangkah lagi satu tapak..
kalau dulu hanya drama,tapi kini akan menerbitkan sebuah filem..
Nur Kasih The Movie..


Dan apa yang mengejutkan..Lagu Tema Nur kasih The Movie akan dinyanyikan secara duet
oleh Yassin dan Tiz Zaqyah..Nak dengar suara Tiz zaqyah?
sedap ke?meh kita dengar video klip ni k!!


p/s kalau Tiz Zaqyah ni bertudung,terus aku cop aku punya..hoho

9 comments :

anamizu said...

sedap gak sore tizz ^^

HNMZ said...

Assalamualaikum..

Bestkan lagu dia :) Oh Pak Cek Biola budak koleq rupanya.. Hehe

deAnza-wAnda said...

ohohoo peberet muvie nih...

cik pulau said...

waahhh... jadi penyanyi pulak...
^^,

fadhdeela said...

alamak menyanyi lak tiz nie..huhu

meh singgah: Jawatan Kosong..urgent!!

cintatehO said...

amboiii siap nk cop..haha

qasehraihan said...

cumelll..
tp percaya c sy spernh tau pun citer nur kasih tu..hoho

eqhaZIN said...

suara dier ok, xder sumbang beno pon. hee
sy nk remy ishak la, ley x.
kih3.

Novelgurl said...

salam..aishh sume nak jadi penyanyi neh..ermm..bole la