Tuesday, March 15, 2011

Tutti Frutti | Mahal tapi Berbaloi..

Selamat petang buat semua..
petang-petang macam ni kalau dapat makan aiskrim pon sedap kan..hehe..

Ari tu Tutti Frutti dah mula beroperasi dekat Bangi..
dapat la jugak merasa Tutti Frutti ni ye..
First time rasa,sangat sedap dan harganya pon mahal..huhu


Korang tau pasal tutti frutti?
Tutti frutti tu makanan berasaskan yogurt sebenarnya..
memang sedap dan ada pelbagai perisa..





sedapkan tengok gambar kat atas ni
dekat Tutti Frutti memang sediakan pelbagai perisa dan topping yang pelbagai
harga dikira mengikut berat..

Setakat nak makan jarang-jarang tu ok la
tp kalau hari-hari makan,mana tak bankrapnya..huhu
Selamat mencuba!!

14 comments :

Wan Hafisah Collection's said...

xpnh dgr tutti. tp nmpk mmg sdp. lg mhl dr baskin robin ke dik?

btw, mana wan pegi? xde jenguk ke sini pun.

Wan Hafisah Collection's said...

wan..rajin betul ko komen akak. bls dendam ke dik?
hahhahaha..

awEEN said...

tengok gambau pon dah kecuq liuq la wan..bile nak blanje saye ni hehehe...

nohoho =) said...

harga ikut berat?
beli yang paling ringan la...hehe

dean said...

cdp tuh

nur anis said...

teringin nak makan..tapi x berani..takut mahal sangat..huhu

whitecappuccino said...

hmmmm...yummyyummy! yogurt, icecream sumer sedap!!!

aCu said...

orait. one again, i'll be like the last perso yg makan tuti fruti. heh.

ikan said...

wahhh.. nyump2
superb sdap abesh
mcm sgt besh...
penah ase ..
p pow kwn
tue pomm dpt ciput2 ja

dilaOHdila said...

memang sedap. Biarpun yogurt tapi rasanya macam aisklim....YUMMY
ni dah dekat ngan tempat akak ni dik....hehehhee

zairil said...

gpo namo tutti wan? dk ajin dgr pun. supo nama org jah...cute kalu namo ore, hahaha

Shafiq said...

Nampak sedap! :-)

aiz-DIN said...

Sedap nyer.. tenganga mulut koi..
hehee.. ^.^

Nasir Mukhriz Rahman said...

Ni kat Bangi Betol x?
:D