Thursday, April 7, 2011

900th Followers | Thanks So Much Everyone


Alhamdulillah syukur pada Tuhan,hari ni follower aku genap 900 orang.. Walaupun angka itu tidaklah sebesar angka follower orang lain,tapi itu membuktikan blog aku diterima dalam dunia blog di Malaysia..


Follower ke 900 aku merupakan seorang jejaka dan bernama Rozaimi. Merupakan seorang yang minat dalam dunia fotografi. Kalau korang nak berkenalan dengan dia,boleh ke blog dia




nak dapatkan 900 follower bukan mudah.. Kalau masa awal-awal buat blog dulu,ada orang kritik,ada orang cemuh kata blog kita macam tu lah macam ni lah.Setiap entri kena kritik. Pernah rasa 'down' tapi semangat tu penting,terus berusaha sampai sekarang ni..


by the way,nak ucapkan thanks kepada semua follower dan juga semua reader atau silent reader yang jadi stalker blog aku. Teruskan menyokong aku dan beri komen-komen yang membina,dan bukan mencerca. Kerana korang semua,aku masih kat sini..



If anybody asks me, Who is awesome for you in this blog? I say all of you,either followers, readers and bloggers. Without you guys,there is nothing with my blog.Aku juga punya impian dalam blog ni.bukan sekadar meluahkan perasaan,tetapi lebih dari itu, teringin nak punya blog seperti blogger otai macam Ben Ashaari, Hanis Zalikha, Ujang dan sebagainya..

Doakan yang terbaik untuk saya dan selamat berjuang buat semua blogger!!

11 comments :

iz said...

tahniah kwn..moga dapat tambah2 lagi follower pasni..

Awie Omar said...

CONGRATULATION BRO!

azalia hjsalleh said...

congratzzzzzzz ;D

awEEN said...

congrats wan..smuge blog wan jadik mcm blog2 pojaan hati wan tu yep....

whitecappuccino said...

tahniah wan!

cik pulau said...

tahniah PCB..
bila la cik pulau nak dapat folower sampai mcm tu. kena bersabar sikit neh.. hehe

encHIx laNDax said...

wah! hebat lah lu~ dah cecah 900~ xlama lagii meletup lah tu~huhu


http://www.dunialandax.com/

saya_arief said...

tahniah.

NaNaoSaKi said...

tahniah!! gud luck yer awk.. all the best! :)

il ya na said...

sangat hebat!

MiSzy DiaN said...

blogwalking ke entry lepas2..
wahhh tahniah yaa dah 900 followe.. hebat.. teruskan berblogging..
btw, suka dgn cara penulisan kmu walaupn saya jrg nk drop comment kt cni.. :)