Monday, April 4, 2011

ABPBH | Anugerah Blogger Paling Popular?


bukak je dashboard pagi ni,penuh entri pasal Anugerah Bintang Popular Berita Harian.. Macam-macam cerita menarik ada.. "Usop Hantu Kak Limah tarik perhatian la.." " Tahniah Shaheizy Sam la.." " Nobody versi Siti Nurhaliza la.."  dan ada jugak dengar citer " Baju Lisa Surihani terkoyak?".. macam-macam la kan.. blogger tak nak anugerah jugak ke..mana lah taw kan Berita Harian nak bagi anugerah dekat blogger kita..


Ye lah..ramai blogger sekarang ni makin popular..dengan entri sengat berbisa..Dan ada jugak kalangan artis ni sebagai blogger.. Kan best kan Kalau ada Anugerah Blogger Paling Popular..


Rasa-rasanya kalau ada anugerah ini sapa lah yang akan menang ye..Mungkin..


Ben Ashaari


Cik Epal


Hanis Zalikha

Anda Rasa sape patut dapat Anugerah tu ye?

7 comments :

qasehraihan said...

akak rasa..ujang..muahahahahaha~!!!

Ayuni said...

awklh yg menang...bukannye aper, 2 pompuan tu sye x bkenan, sowi, x mesra blogger....

apik pehe said...

hehe..apik x penah pegi lg kt blogger yg macam diorang

Along Usop said...

aih... bile la along nak tercalon nih.. =.=

ir. chung-ho said...

pak cik raso... pak cik la yg monang...!!!!
agagagagaaa... :D

Diya Edhayaa said...

abg ben kowt..

nelly said...

semua sama hebat .
=)