Thursday, April 14, 2011

Aku Gila Bowling | Tapi asyik Kalah je


bowling.


mesti korang pernah main kan.


masa weekend,sambil gi lepak-lepak dekat shopping mall,tengah tunggu waktu nak tengok wayang,pekena main bowling satu game,kira jadi la kan.


aku mula main bowling masa sekolah menengah dulu.tapi aku gila main,bukanlah tiap minggu aku main.kena tunggu time ada duit lebih n masa free.


aku paling tinggi score pon dalam plus minus 120.sikit kan.korang mesti hebat?try ajar aku ni cara nak main bowling dengan hebat. Kalau main ngan kawan-kawan,tak no last,second last.


setakat masuk lubang tu dah perkara biasa.Aku tak tahu la kalau main kat Ampang SuperBowl mesti susah nak score,kena jugak main kat Mines,Serdang.Cam ner tuh?


Memang tangan aku ni tak pernah betol.haha..alasan,cakap la tak reti main. huhu..korang macam mana?


ini dia Zulmazran Zulkifli ..pemain bowling Malaysia kegemaran aku

p/s ada blogger nak ajak main bowling?jom lah..huhu



14 comments :

Yuyu Zulaikha said...

yuyu gila makan, asyik kenyang je -.-'

heheheh

meaw said...

<------ johan longkang,suka gila bowling,tapi tu laaaa,huhuhu.........jom kita celen :P

IQBAL ZARIN said...

samelahh... kalau main mesti kalah... tapi x kesah pon. yg penting seronok. jom main mase shortsem nanti nak? hehe

dyana nana said...

ahaha, same lah, giler bowling tp, kene tunggu duit masyuk lu la.. hukhuk, jum lawan bowling jum.. ahaha :D

nelly said...

Nelly tak pernah main lagi .haha

Shafiq said...

Main biasa-biasa macam tu saya bolehla.. :-)

Wan Hafisah Collection's said...

Alamak hensemnya dia!

heehehhe..

eh ini entry yg dijanjikan :)

http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/2011/04/telefon-bimbit-pertama-saya-sagem.html

b a m b a m ' s said...

CB main bowling nie.. awal2 jek score.. dah last tuh semua habis kudrat.. asyik baling msk longkang!hahahahha.. :D

nur dhiya' aida said...

bila kalah la yang mencabar :))

chenta said...

love bowling :)

tok esah said...

wan, hehe tok aru komen ni!

jom lah lawan!! hahaaks bese tok main kat TS atau mid valley!! mines tak pernah agy!! hehe

gadis melayu said...

suke maen bowling jgk.. tp xde geng.. huhuhu..>_<

Rozuan Ismail said...

@gadis melayu

jom lah main ..wan boleh jadi geng

darxniq said...

meh aku ajar nak..main straight ball jer...leh r naik sket...sbb straigt ball senang jer....

kalau nk markah dalam 150-180 tuh kacang jer..:)