Wednesday, April 20, 2011

Aku sedih | All my Memories had gone.



sedih.tapi apa boleh buat.terima kenyataan.


aku tak dapat nak share ngan korang semua pasal pengalaman baru.semua kenangan lama.gambar,video,muzik yang aku reka,sume ada dalam laptop lama, dan disebabkan aku dengan sengaja mencurahkan air ke laptop aku,akhirnya rosak terus motherboard tuh. Ya Allah,Tuhan je tahu apa aku rasa masa tuh,rasa nak jerit satu dunia dengar.


Kenangan dengan keluarga,masa sekolah menengah,masa matriks,masa dekat universiti,lagu aku main dengan biola kegemaran aku,  video aku rakam,semua ranap.Satu lagi dugaan untuk aku.


Sekarang ni terpaksa berbaik dengan laptop baru yang masih berhutang ni.Adoi! pening-pening.Tapi,nasib baik Tuhan masih bagi aku akal untuk ingat kenangan lalu.Biar gambar aku tak de,gambar dalam otak tetap aku ingat





p/s semua gambar amik kat Google je..bukan folder sendiri..sedihnya!!

16 comments :

Mohd Hazwan Hashim said...

sebaik2nya buat backup !!!
backup penting doe..takut jadi benda mcm gini lah...
anyway saba beb !! dugaan tue....

whitecappuccino said...

kesiannya..boleh gambarkan macamana perasaan tu sebab dulu pun penah jadi

flyz said...

sabor sabor...

Epis said...

sedihnye...

Hazwan Arif said...

pernah merasai perasaan ini....dlu lptop pernah dicuri..huhu

senyumSOYA said...

huhuhu...pernah rasa... gmbr paling special hilang lepas laptop kena format..huhuhu...

Achahani said...

aduhai sedih jugak dik mcm tu.

akak dpt bygkan
sbb akak pun pnh mcm tu..

:(

Ayuni said...

hm, x try hantar kedai? mesti boleh lg cr.....

Mra Mastura said...

pergh.sedihnye weh. >___< sabo ye

zacky ~786~ said...

byk2 kn bersobau k.. wan.. be strong..

Shafiq said...

Sabar ek.. :-) Saya dulu hilang laptop masa awal sem 2. Kena curi kat surau.

velasrizal said...

kene beli yg baru la klo cmni

Peserta Imam Muda Musim Ke 2 2011

Fauzie Jasmani said...

Sadis..sadis..sabor jelah..

Singgah gegar sini..salam kenal..nak follow boleh?

Latest Entry : Jom ExChange Link dengan Blog UpProfits!

and : Let's Make Malaysia the FB Capital of the World!

Raji berkata said...

hohohoh msti sedih kan
hardisk ak pun tbe2 der mntak format walhal byk bnder ak dlm tuh..
mmg menyedihkan T.T
xpe take it as a lesson in future

FasiHaH SupiaN said...

sabar rozuan, setiap yang berlaku itu pasti ada hikmah nya :)

Pirate said...

sy pun... hr tue ilang external hardisk. Abis ilang gambar berthn2 simpan... sialpunya pencuri. Simpan dlm bonet pun nak kebas. Bodoh!