Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !



Ben Ashaari sekali lagi buat segmen.Oh ya macam biasa,kalau nak join klilk je banner atas ni k!


APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA?




sudah tentu TELETUBBIES. Diorang selalu kata aku yang biru sebab punggung besar.Haish.aku nak merah sebab dia paling kecik dan paling kiut.haha..comel kan?






 APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK


sori kalau ada peminat Ben10.tak pernah kot tengok citer ni.tak tahu bila dia tayang kat TV,memang tak pernah amik tahu.kalau tertengok pon,sekali dua je kot


Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI ... 


mestilah Keluang Man.tak kan Spider Man pulak.aku kan orang Malaysia,bukan orang putih,nanti orang kata aku perasan Mat Saleh pulak.hoho. Bagus Keluang Man ni suka tolong orang,kalau Kluang Man betul-betul ada,nak je suruh dia pergi tangkap mat rempit atas jalan tu.

9 comments :

waN Mohd Salim said...

amboiiiiiiii macam pompuan la puloks suke teletubies .. ish ish .. kentut kang teletubies tu

+qAsiH naDiRa+ said...

suke teletubbies gak~teringat dulu kcik2 akan stay depan tb nak tgk citer ni~bangun pg2 kot~hehehe~

whitecappuccino said...

teletubbies cute lerr!! teringat waktu anak2 masih kecil suka tengok kartun ni

NUMASARA HANA said...

teletubbies mmg comel...

udin said...

haha! terbaik bro.. dulu suka gak layan keluangman nih.. watak feveret inspektor polis tu.. suka sgt ajuk cakap singh tu.. kelakar..

p/s:sokonglah animasi tempatan..

FizA said...

singgah dr blog abg ben..

perrghh..jrg laki suka teletubbies...hihihi

jom singgah blog sy. ^_^

http://akupunyacita.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

Dea said...

haha..comel je teletubbies..:P

kAmi dAn mEreKa!! said...

nape tak pilih tiung man? comel ape, kaler hijau, lalala~~ =)

eyjalukman said...

haha lagu dia sngt patriotik !