Thursday, April 7, 2011

BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI



KENAPA AKU NAK JOIN SEGMEN BEN ASHAARI?

Pertama,aku mahu traffik ke blog aku tinggi..kenapa? aku mahu orang baca apa yang aku tulis dekat blog..Aku tulis blog sebab mahu orang baca,bukan sekadar hiasan semata-mata

Kedua, aku mahu orang kenal blog aku,Kadang-kadang aku teringin nak jadi seperti blog Ben yang sentiasa orang kunjung.tak salahkan ada impian besar asalkan berusaha

Ketiga, aku mahu tambah kenalan. Ramai sebenarnya blogger kat Malaysia ni cuma aku je yang tak selongkar.Melalui segmen ni,sedikit sebanyak dapat tambah follower dekat blog aku.

Keempat, aku mahu jana pendapatan lebih melalui Nuffnang.Kalau visitor sedikit, peluang nak orang klik Nuffnang akan lagi sikit dan peluang nak dapat BE pon susah.

(105 patah perkataan..4 perenggan)

NAK JOIN,KLIK JE BANNER KAT ATAS TU!!

2 comments :

Amirah Adnan said...

yeehaa!

mira pon join jugak! :)

wanie.misa.amane said...

Hai,. Saya dari segmen abg ben jugak.