Monday, April 11, 2011

Blog Hanjeng | MUNKY ITU HANJENG


serius kool.serius best.serius syok.


tengok nama blog pon dah tahu yang blog ko ni mesti style.memang betol.entri ko buat aku nak menghanjeng je.memang patut nama blog kau Blog hanjeng.




"Saya anak Pak Ya dan Che Yah..mereka rock metal..saya dangdut metal post-punk hardcore thrash..Saya ada kucing nama Anjeng..Saya konpius samada dia kucing ataupon hanjeng..Saya Hanjeng.."


output : Paku pakis itu ada 4 divisi.(lusa exam masuk ini..hafal!!)

6 comments :

Bella Bell said...

ooo..blog hanjeng...mmg best!haha~

faizs said...

menganjeng. sempoi ah. haha.

kay_are said...

peliknye name blog.. unik gile!

qasehraihan said...

macam a ek??hoho
hanjeng??hakhak

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/tudung-simbol-insaf.html

wanie misa amane said...

saya da lama follow blog ni. dia mmg supa cool. tuannye nama en. hanis :)in present dia mmg cool juga :)

Munky itu Hanjeng said...

thanks bro!!!really appreciate it!