Sunday, April 3, 2011

Bloglist berakhir | Masa untuk Final Exam


Alhamdulillah, akhirnya tamat sudah bloglist Pak Cek Biola dengan penyertaan seramai 56 orang.. Walaupun bilangannya agak sedikit, tapi berbaloi dengan blog aku yang tak seglamour mana ni..






secara statistiknya mengikut kategori blog


Blogku Hot = 7 blogger
Blogku Chill = 30 blogger
Blogku Style = 8 blogger
Blogku Comel = 11 blogger

terima kasih diucapkan pada blogger yang join bloglist ni..pada yang tak sempat,InsyaAllah lain kali akan dibuat lagi.. boleh tengok bloglist ni kat bahagian bawah blog ni k..
Semua blog yang join, aku akan blogwalking selalu..

********************************************************************************

memang jarang update 2 minggu kebelakangan ini sebab sibuk dengan tarian..aku join tarian kolej untuk wakil kolej bagi pertandingan ICAF (Inter College Arts Festival).. aku join 2 tarian iaitu Zapin dengan Tarian Dabus..




Tinggal lagi seminggu aku akan hadapi Final Exam.. Dan Seminggu ni adalah waktu paling sesuai untuk aku ulangkaji.. Alhamdulillah, isu laptop rosak sudah selesai.. Thanks very much untuk ibu dan abang..

Target semester ni untuk dapat result lebih baik dari 3 semester sebelum ni.. nak target seberapa banyak A untuk subjek.. bunyi macam agak sukar tapi tak mustahil kan..

Sekarang ni kena fokus untuk exam dan tak boleh main.. Aku tak nak sejarah berulang balik..



aku nak wish kat diri aku sendiri, Good Luck in Final exam and All The Best!!

6 comments :

gadis melayu said...

penari jgk ke pak cek biola.. huhuhu..

MiSzy DiaN said...

semoga berjaya yaa dalam final exam :)

whitecappuccino said...

Oh! pandai menari rupanyer..selamat berjaya dan semoga dapat result yg cemerlang ya.

Shafiq said...

Waahh! Pandai menari rupanya! :-) Semoga berjaya dan selamat berjuang.

Diya Edhayaa said...

wah! pndy menari upenye... tabik ah!
btw, gudlux.. =)

awEEN said...

alahai..saye xsempat nak join..terlepas pandang..lain kali kalau wan buat nak join la.. waaa..hebat la wan masuk menari..saye mmg xlayak la nak join menari..badan keras...neway..gud luck ye wan tuk final exam....