Saturday, April 9, 2011

Bomoh Rogol Pelajar Sekolah

Bomoh rogol pelajar sekolah? dah gersang sangat ke bomoh ni..

macam-macam hal sekarang ni..bukak paper je ada kes rogol,bukak paper je ada kes bunuh. Macam dah jadi isu biasa dah.. Apa nak jadi dengan nilai-nilai masyarakat Malaysia ni.


scene rogol gadis dalam Filem Budak Kelantan..sekadar gambar hiasan..


Yang kes ni pulak dekat Jitra,Kedah. Pelajar pompuan ni pergi jumpa bomoh nak merawat kononnya terkena gangguan makhluk halus. Padahal.tu hanya helah bomoh yang nak amik kesempatan.


Gadis tu datang ngan bapak dia ke rumah bomoh tu untuk berubat, tapi, bomoh tu suruh datang lagi sekali malam esoknya.Si Bapa tak perasan yang si anak kena rogol sebab bapak kena duduk kat ruang tamu masa sesi nakberubat tuh.Tinggallah si bomoh ngan si anak tu je..Faham-fahamlah kalau dah 2 orang duduk dalam bilik sama..Naik nafsu la bomoh tu ha!!


6 dirogol setiap hari? MasyaAllah,ini sangat membahayakan!!



Yang aku tak faham,kenapa si bapa tu sanggup tinggalkan anak dia sorang-sorang dalam bilik dengan tok bomoh.Padahal,bukan dia tak tahu banyak dah kes macam tuh sebelum ni.


Apa sepatutnya hukuman yang setimpal dikenakan pada orang yang rogol gadis bawah umur?


Adil ke setakat penjara 2-3 tahuntak adil lah!! bagi lagi berat,baru reti tak nak rogol anak orang


p/s kalau dah tak tahan sangat,kahwin je lah.tak perlu nak rogol anak orang.


Sumber : Berita Harian Online

8 comments :

Novelgurl said...

Rejam sampai mati =.=

Ayuni said...

hm, bomoh yg giler seks...

miSs Zie said...

bomoh tu da mmg gersang kowt..muahaha..tp yg cmangsa ni pon 1 hal..buat pe la nak g bomoh bagai..klu nak sgt pn pakai bomoh g arr carik bomoh pompuan...yg g cari bomoh lelaki btpe..x ke masuk mulut rimau namanya =,=

Cik Lyn said...

Benci dgn kes cmni...Cik Lyn rasa klu betul pon kne gangguan makhluk halus baik trs ke Pusat Perubatan Islam...Tak perlu jumpa bomoh yg tak bertauliah cmtu..bhya..

hukuman: klu Cik Lyn baik bg sebatan 3x + penjara 7-15 thn..Klu x insaf jgk, xtau la...isk3...

maya adam said...

sebat ekot depan 100x,,, jgn sebat ekot buntut

maya adam said...

sebat kt depan,, jgnsebat ekot bontot

eddy said...

kerana negara kita bersifat sekularlah makin menjadi-jadinya jenayah disekeliling.. akibat tidak mengikuti spesifikasi yang telah ditetapkan oleh "engineer" kita...

awEEN said...

betul ckp wan..xkan la si bapa x pikir apape sebab dah byk kan kes bomoh rogol org ni..haih~~