Friday, April 15, 2011

Budak Sekarang terlebih pandai | Bahaya sungguh!


hai budak zaman sekarang.sudah pandai.tak macam kita dulu.


sape lah mak bapak ni.kecik-kecik dah hisap rokok


kecik-kecik dah tahu bercinta.bawak awek sana sini.semalam awek lain,hari ni awek lain.tanya umur berapa ni.baru 10 tahun.


kecik-kecik dah tahu merempit.nampak motor laju je,tapi tuan yang bawak kecik je.tak kan lah orang tua yang bawak.ni umur bape ni bawak motor laju-laju.rileks r bang.baru 11 tahun.


kecik-kecik dah tahu buat seks.apa la abang ni,normal lah benda tuh,dah tak tahan,main je la.pakai r kondom.7E banyak jual.


kecik-kecik dah pandai hisap rokok.macho kot hisap rokok.baru awek minat,nampak sikit jantan tuh.




itulah budak zaman sekarang,kalau kau tegur,memang silap besar.kecik jangan disangka kecik.muka kau jugak yang diorang tumbuk..


p/s jagalah anak korang yang tengah membesar tuh.!!

12 comments :

Ayuni said...

hm, tu br merokok, blm yg lain lagi...

wanie misa amane said...

huishh ~ gila la kekecik da pandai smoking. hardcore betui >.<

waN Mohd Salim said...

amboiiiiiiiii .. saye pon merokok gak bang .. hahaha ..mcam perli jer

awEEN said...

peringatan tuk saye yg ade adik2 kecik jugak ni... =)

MiSzy DiaN said...

taw..
daa penah nmpk gmbr sblum ni..
bahaya betul budak2 zaman skrg ni..

b a m b a m ' s said...

budak zaman sekarang ngan dulu lain..

dunia dulu ngan skang pon lain.. =.=!

waN Mohd Salim said...

aik .. tadi perasan dh kOment .. 2 kali dah post ..

huhu pasaL rokok La puLak .. no coment .. bab adik pon merokok gak ..

waN Mohd Salim said...

hahaha mekaseh .. kembang idung adik dikate dh besau .. ekkeke

btw abg blog adik yang baru ni berat tak ???

azizahamin said...

itu budak zaman sekarang...zaman u olz sebagai bapak2 ibu2 esok tak tau la cabaran apa la pulak kan?

Nur Diyana Mukhtar said...

yang bestnyaa.. kecik2 da ngorat orang lebih dewasa.. dem! =.=''

dyana nana said...

budak zaman sekarang lebih expert dr budak zaman dlu.. hurm..

HAZWAN17 said...

banyak cabaran budak-budak zaman skrg
camne la anak-anak aku nanti... (berangan)