Monday, April 18, 2011

Coklat teman setiaku | penuh kebaikan


coklat.sedap.masyuk.


korang suka makan coklat tak?satu perangai aku,bila aku ada masalah,aku akan makan coklat.sebab,bila aku dapat rasakan kenikmatan coklat,kurang sikit masalah aku tu.memang gerenti lah ramai suka coklat.


Kasilah hadiah coklat dekat aku.aku pasti ucap terima kasih banyak-banyak


aku paling suka coklat cadbury.ala,yang jenama femes tu lah.memang lah mahal tapi berbaloi la dengan sedap nya tuh..


memang feveret nih..



jangan ingat coklat tiada kebaikan..antara kebaikan coklat yang aku tahu ialah



  • membantu meningkatkan memori 
  • menajamkan mata dan minda
  • mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular
  • mengatasi tekanan perasaan
  • melambatkan proses penuaan
  • memanjakan diri..
aku suka yang last tuh,patutlah aku manja,rupanya makan coklat banyak.haha..kalau rasa nak jadi manja,try makan coklat,manalah tahu jadikan..

p/s teringin nak makan coklat cadbury.ada sape2 nak belanja?




11 comments :

aliarosli said...

tak boleh nak belanje sebab aku pun suke cekelat

yang part hilangkan tekanan tue betul

kalaw aku makan release sikit

emmmmmmmmmmm,nak cekelat

Achahani said...

Kalau mcm tu, akak pun suka coklat cadbury!

Hadiahkan akak sekotak coklat Wan!

aNiss :):) said...

suka jugak coklat! cadbury best!!

b a m b a m ' s said...

tgh mkn dark choc nie.. nak tak?nak tak??



















tak blehhh!!hahahah

Tok Esah said...

wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bestnye wan!!! huhuhuuhu

Nur Diyana Mukhtar said...

nak lagi hilang stres, makan FORRERO ROCHE.. ahahaha

zacky ~786~ said...

hahahaa..~ masyuk ...
mkn lah coklat baik utk kesihtan..

Aman Ibrahim said...

sedap~ sapa x suka memang rugi

mia.lia said...

sdap nehh ><
tp yg mmnjakan diri tu mcm merelekskan diri kot.. hehe.. ade org urut gune coklat ;D

whitecappuccino said...

suka jugak cadbury, paling suka yg ada hazelnuts n raisins

dean said...

fuh..pas bc nih..terus mngidam nk mkn coklat