Thursday, April 7, 2011

Cupcake Arsenal, MU & Chelsea | Untuk Abang Macho


Inilah ayat seorang peminat fanatik cupcake.. Aku gila betol benda alah ni..aku tak tahu kenapa.. mungkin sebab benda ni comel sampaikan aku sedih nak makan..betol kan?aku tahu korang pon sama spesies dengan aku..tak sanggup nak makan cupcake yang comel tuh..


Aku selalu gak la borong cupcake ni semua..diorang pon bagus wat cupcake ni cantik-cantik..pelbagai rupa..aku ni jenis reti makan je..buat habuk pon tak reti.. Aku tunjuk gambar ni.mesti korang gila cupcake lepas ni..








untuk boy yang macho dan hensem dan tak suka bunga-bunga ni semua jangan risau..ada cupcake team EPL kesayangan anda..Sebut saja MU,Chelsea,Arsenal,semua ada..huhu



apa lagi,jom ramai ramai jadi gila cupcake..hoho..

9 comments :

MiSzy DiaN said...

ooh cupcake~~
sayang sungguh nak d makan.. hehehe..
kt KK ni jarg nk dptkn cupcake taw.. kalau nak pn, wat sndiri..

waN Mohd Salim said...

lapar la pulak

b a m b a m ' s said...

sukerrrrrrrrrrrrrrrr tgk jek.. bile makan.. ade certain jek yg leh telan.. manis sgt lar..huhuhu

kAmi dAn mEreKa!! said...

tak suke sangat cupcake ni,
kdg2, rupe je cantik,
tapi rasa dia x seindah rupa, hehe =)

qasehraihan said...

comelll..
nk mkn sayang..
sy xsuka sgt..sbb manis besenya c.cake ni..huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/gambar-kereta-polis-malaysia-dan-luar.html

Nour Akmal said...

comelnya cupcake yg pink tu...comel n sweet..klu ade depan mata macam sayang je nk mkn..huhuhu

Wan Hafisah Collection's said...

sungguh jiwa kamu lembut wan!

siap sedih sedih nak makan cupcake.

kalu akak, ngap terus!

lg sdp nmpk lg lawa!

adan said...

tgk cupcake ni mcm sedap je..

Cik Lyn said...

wah..byknye cupcake cntk2....betul la kata pck, tgk yg cantik2, sayang rs nk mkn...hee~