Tuesday, April 26, 2011

Dapat Buffered Earning lagi | Terima Kasih Encik Nuffnang




saja nak tepek Logo Nuffnang besar-besar.mana la tahu,esok bangun pagi dapat lagi Buffered Earning.Ah, perasanlah kau pak cek,x de masa la Encik Nuffnang nak layan ko.


Oo yes!! setelah seminggu aku menunggu BE baru,hari ni dapat lagi satu BE. yang penting,semua BE aku ada kaitan dengan muzik!


Adakah mungkin sebab Nuffnang tengok nama blog aku, oh PAK CEK BIOLA! namamu sangat bertuah!kih kih..


kali ni yang sponsor BE aku tetap sama iaitu Cik DIGI.kalau dulu dia sponsor Konser Justin Bieber(boleh klik sini untuk entri lepas),




kali ni DIGI sponsor lagi , dengan DIGI LIVE KPOP




aku tahu ramai gila minat KPOP,kalau aku mintak korang senaraikan nama,mesti boleh sebutkan.Tapi,sorry aku tak minat KPOP,tapi x bererti kalau Nuffnang bagi BE KPOP,aku tak terima k..duit tuh,sape nak tolak kan!!haha..




Pada peminat KPOP,klik lah kat sebelah tepi blog ni,kalau berminat dengan iklan ni.


p/s Mood study,sila datang!! aku nak exam ni!!





12 comments :

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ummm...ca tak tau pon pasal nie semua tau..ajar sikit...teringin gak nak rasa duit hasil dr berblogging jek..hehe.. :)

gaung said...

cepat pindahkan BE tu semua ke blog kami..kami bantu pak cek biola jg BE smentara exam huhu

athirah said...

wahhh... tahniahh

Abang Zam said...

untung la kau? act, kau punya tu dah ade berapa? dah pernah cash out?

saja nak tau lah

MiSzy DiaN said...

tahniah sbb dah dapt BE tp kalu letak iklan mcm ni, nda bikin lmbt kaa loading blog?

Rozuan Ismail said...

@♥CiK DuYuNG [Ca]♥

nanti saya buat tutorial k

Rozuan Ismail said...

@gaung

x pe2 wan pon dah nak last paper dah..hoho..BE x nak lari dari tuan die..hehe

Rozuan Ismail said...

@MiSzy DiaN

x lambat lah,biase je

Abang Zam said...

haha..abg baru dapat 6 BE sepanjang regist NUFF..tapi 6 tu datang serentak..gila

tapi sen masih belog rm 1

hahaha!

InGkLate said...

Asek baca pasal entry dapat BE ja nih.. aku bila lagiii.. waa...
Tahniah buat tuan tanah.. berbaloi2..hehe

wida said...

bestnya...tahniah

Redbloodsnow said...

jelesnyaaa...aku dh hampir 2 bulan tak dpt :(