Saturday, April 23, 2011

ENTRI TENGAH MALAM | SANGAT GERSANG.. HAISH..


Kah kah..amboi awak semua,bukan main klik je ye.
tengok je tajuk macam tuh terus nak baca.noti le tuh.


memang dan tak dapat dinafikan..
aku tengah gersang dan teramat gersang,
someone,please help me..
give me comfort..hehe..

amboi!!ngumpat le tuh,hello,x elok taw ngumpat
Tuhan marah..nanti kena api neraka..


Anyone,please help me..
I nak sangat benda tuh,dah lama i tak sentuh dia
teringin nak peluk dia,cium dia..
tiap-tiap malam mimpi dia je,dah angau agaknya..

adik manis,
abang hensem,boleh tolong tak..
malam-malam tengah study ni tibe2 teringatkan dia
KAU ADA?? NON!!


oh sayang,aku amat gersang padamu,
Love you

|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||
||||||||
||||
||


p/s ada sesiapa nak ajak saya study dekat McD Bangi tak?hehe

8 comments :

Shafiq said...

Baru sat tadi pi Seven E, beli snek malam-malam buta.:-)

Miz Novexx said...

ek elehh, pegi jelaa ----> stat moto ke, kete ke, nek bas pon boleh sampai.. bhahahahah, tetiba aku pon lapa jugak! :(

Inche Vampire said...

malam ni makan 3 burger..erkk*bunyi sendawa* kenyangnya.. haha..

Nur Diyana Mukhtar said...

makan mcD tengah malam buta memang sgt sihat.. haha :) saya pun mengamalkannya.. :P

awEEN said...

hahaha..wan, jom g mekdi jom..ingat...peluk, cium je mekdi tu..jgn gatai-gatai nak makan tau..hahahaha...

Yamasaki Hosei said...

delivery jer..

shams said...

lain kali nak pi sane ajak ea..kurang2 ade la kawan kan nak pi sane malam2..
heee..saya kat bangi...

Nour Akmal said...

ala..awat tak habaq..
leh kite study sme2 kat McD tu..huhuhu