Tuesday, April 12, 2011

Henpon 3310 | tiga-tiga sekupang


korang mesti tahu henfon ni kan 3310.popular dipanggil tiga tiga sekupang.




ni fon pertama aku pakai.aku ingat lagi aku mula pakai fon mase tingkatan 3. itupon sebab aku duk asrama,senang nak contact mak(betol ke?huhu..)

fon ni orang selalu cakap,baling kat anjing pon,anjing lari. mana taknya,fon ni jatuh bape kali dari atas katil,tapi steady je.memang kukuh gila,x macam fon canggih zaman sekarang ni.harap je function FB la,twitter la,sekali jatuh,skrin pecah,rosak tu rosak ni.erm.harap je mahal.

korang pernah pakai fon ni?aku sayang gila fon ni,sebab fon ni abg aku yang bagi.ye la,bukan main seronok dulu dapat fon,ye lah fon pertama,jakun la jugak kan.hehe.

dulu memang fobia main game dalam ni.mesti korang tahu game apa yang popularkan.kalau bukan snake,space impact..tahu tak game tuh.tak tahu?sah korang tak pernah guna

mesti pernah tengok kan..best gila game ni..

game ni mesti korang pernah mainkan..aku pernah menang sampai level last kot..haha


p/s aku rindu 3310 aku.kat mana lah ko sekarang ye?



15 comments :

iPai said...

uhuhuh .. simpan hp ni .. bleh wat harta pusaka .. nanti akan dtg leh jual kat muzium .. ahahaha

whitecappuccino said...

Dulu pun penah pakai hp ni..

ada mokhtar said...

ni kira okey lagi, hp first yang i pakai dulu hp yg lagi gabak.. siap ada antena terucuck mata.. hehe

Mohd Ridhuan said...

pernah pakai gak nset ni...
memang tahan lasak...
uuhuhuhuhuh

anamizu said...

ade lagi simpan hp ni..
sentimental value woo!!
tenggelam dlm baaldi toilet pun ok lagi lepas bukak + jemur..hohoho

waN Mohd Salim said...

amboii ... adik x de dah hp ni .. ntah kemana pi dah ..

Shukri Mohd Ali said...

main snake best ni. tak pun space impact.

aNNa maRdHiaH said...

eh dulu anna pakai gak fon ni . warna biru muda lagi . colour lampu warna kuning. pkai masa darjah 6 sampai form 2. rindunyer .......malam2 tak leh tidur selalu main space impact tu . hehehe .. anyway,follow sini terus . salam ziarah ea .

Woofer Storm said...

pena gak pakai hp ni bro.tapi orang skg ni dah tak pndg hp tu dah..cuma nak touch2 je ni,orang miskin mcm sy je suka pakai hp cun mcm ni..

*kalau jatuh 2,3 kali still boleh on ..hehee

Ija said...

saya sampai skrg pakai hp nih...biarpun tak secanggih iPhone tak risau kalau jatuh sbb hp saya dulu jatuh dr tingkat 3 asrama,tapi still blh guna smpi hari ni..tak rugi beli..

wanie misa amane said...

huhu.ni betul² handphone legend neyy ^__^

Skype Crew said...

den walaupun dah upgrade hp nie tp masih lg smpn hp nie...hp legend nie..huhuhu...

Izamir Ridzwan said...

msa dulu, sapa yg pakai 3310 ni kira maju dahhh

Wan Hafisah Collection's said...

Amboi!!advanced!! form 3 dah pakai hp!!

akak ms thn 2001 br ada hp. tu pun jenama sagem, sbb Nokia mahal masa tuh.

Pakai sagem pun dah rasa mcm orang kaya beb!

KAHKAH!!

P/S: rasa macam nak buat entry"TELEFON BIMBIT PERTAMA SAYA; SAGEM"

Tunggulah ada masa!
hehhe:)

dean said...

hahax,,,teringt kmbali hp dulu2