Friday, April 29, 2011

"IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA"



sebagai pengunjung tegar blog Kayif.com,
teringin sangat aku nak join contest yang dia buat.
korang nak join,klik la banner macho dia tu ye!!

Oh ya! ini satu peluang keemasan!
serius ini bagus dan terbaik!

kenapa aku mahu join?

aku lihat belog aku masih tiada dalam beloglist Kayif,
jadi melalui iklan,
itu satu peluang besar untuk aku.

Serius kayif penulis berbakat besar 
(tidak seperti aku yang hanya bercakap ikut perasaan), 
dan sudah tentu aku berminat untuk bekerjasama 
dengan orang yang berbakat besar.

Peluang untuk tingkatkan trafik itu adalah perlu.
aku rasa dengan iklan ni,maka dapatlah sedikit sebanyak
 bantu trafik ke blog aku.


Harapan.

aku tidak punya sebarang harapan.

memang ingin tapi semua itu atas kuasa Kayif.com.

kalau aku layak,Alhamdulillah.

kalau tak layak,boleh usaha lagi!Amin.



p/s maaf tiada banner,kalau Kayif nak buatkan boleh je.simple pon tak pe.TQ

5 comments :

KyêrulL said...

:)

terima kasih.. sebab menjadi orang pertama TERHARU hehehe..

Rozuan Ismail said...

@KyêrulL

sama2..org first ke?huhu

apik pehe said...

hehhee..wan..banyeknyer wan post entri setiap hari..x sempat apik nk update satu2..hahaha

DiyanaMukhtar said...

tau xpe.. yana sampai xtau na update pe kot.. hehe

Rozuan Ismail said...

@apik pehe

x pe kalau terlepas