Wednesday, April 20, 2011

JOM JOIN FOTO PUISI PENULIS SENJA



1 puisi yang paling aku suka dalam blog Penulis Senja ialah


aku sebenarnya tersentuh bila membaca puisi ni. betapa besar jasa bapa yang tidak kenal penat,tidak kenal letih,membanting tulang dari awal pagi sehingga mentari hilang dari pandangan,untuk kami sekeluarga makan bersama.

Terima Kasih Bapa. Ku hadiahkan sebuah doa untukmu tanda betapa aku bersyukur memiliki seorang bapa yang penuh bertanggungjawab.

Komen Header

Header baru simple tapi penuh makna.font dia ok.tangan yang sedang menulis tu menggambarkan itulah penulis senja yang sentiasa menghasilkan karya yang begitu indah dan kreatif.Secara jujurnya blog ini sangat ringan dan senang untuk masuk

tarikh tamat : 22 April 2011

nak join??klik je banner kat atas tu k!!

8 comments :

waN Mohd Salim said...

perghhhhhhhhhhh .. salute .. cepatnyer .. mekaseh abg dh support adik

shahjiehan said...

good luck!

apik pehe said...

hehe..gud luck pakcik..hehe..
apik x reti nk wat puisi ni..
tapi kalo sedih ngat..kuar kot air mata..hahahha

NUMASARA HANA said...

join jugak la... hehehe...

zacky ~786~ said...

gud luck ~ :D

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
gua tak komen apa ap..baru jumpa blog ni singgh dan baca

Woofer Storm said...

gudluck la ye...kalau ada rezeki,insyallah leh menang..

Shamsuddin Amin said...

gud luck...

mcm nak join tapi x reti nak bepuisi... huhu