Sunday, April 24, 2011

"Kami tak minum arak itu " | QUE HAIDAR DAN LINDA JASMINE


Ini adalah diantara gambar yang didakwa bahawa
Que Haidar dan Linda Jasmine minum arak pada parti itu


"Kami tidak minum arak itu.."
tegas Que Haidar dalam kenyataannya pada media.


Inilah sikap orang kita.suka sangat menuduh orang lain tanpa bukti.
ambil beberapa gambar dan sebarkan di internet.
bukankah itu sudah menjatuhkan maruah orang lain?

menurut Que Haidar,mereka baru pulang dari makan malam bersama keluarga mentua.dan Kawan Linda Jasmine yang bukan beragama islam mengajak Linda untuk sambut birthday dia.
Namun,mereka menolak apabila disediakan arak dan hanya meminta nasi lemak dan air mineral sahaja.


Harap-harap berita ini adalah tidak benar dan cuma rekaan sesetengah pihak sahaja.
Wallahua'lam,kita tiada di tempat kejadian dan tidak tahu apa yang sebenarnya berlaku.
Kepada pihak yang merasakan sudah menipu,bertaubatlah sebelum terlambat.

inilah keluarga bahagia Que Haidar.comel bukan anak mereka.

29 comments :

Nur Diyana Mukhtar said...

dieorang ni tak takut ke hukum fitnah? eii~

y u y u Z u l a i k h a said...

esok lusa kat padang mahsyar, padan muka kalau tak leh cari que & linda..

nohoho =) said...

cite2 camni memang orang suke sebar kan...walaupun tak tau betul ke tak

Nazurah Mohd Noor said...

betol ke diaorg minum arak ? hadoi .
anak diaorang chooomel bole ?

miss fatihah said...

kehkeh..kata pun public fgure wan :)

azrijohan said...

anak mcm mat salehh~

Shafiq said...

Mulut orang.. :-)

Ummu Khaulah said...

yeah, follower ke 1069 datang melaporkan diri..

jenguk2 la blog daif kite yang baru siap tu plak ye..
lau sudi follow la blogger hingusan ni ;)

perlukan sokongan hencek biola ;)

http://olahasz.blogspot.com
thanks a lot ;)

Rozuan Ismail said...

@Nur Diyana Mukhtar

diorang mana la takut dah fitnah2 ni..buat bodoh je

Rozuan Ismail said...

@y u y u Z u l a i k h a

baru taw takutkan,kalau kat padang mahsyar dah tak jumpa

Rozuan Ismail said...

@miss fatihah

susah jugak jadi popular kan

Rozuan Ismail said...

@azrijohan

tgk lah mak bapak diorang sape..

zacky ~786~ said...

btol ..~
mentang2 la dose tak nampak.. hbih sume nk heboh ..adehh ...

gambo org bkn islam tu tahu plak d sensored.. aderr..

Rozuan Ismail said...

@Ummu Khaulah

dah menjenguk dah,siap memollow lg..haha

Rozuan Ismail said...

@zacky ~786~

biaselah zacky,mulut org mana boleh tutup..tu la pasal,motif gmbr diorg dua je yg x sensored

Arol Mubin said...

Inilah risiko jadi artis. Setiap apa yang dilakukan, mesti nak diheboh ke seluruh alam. =.='

Entri terbaru : Segmen | Kalau Aku Ada Bakat Aku Nak Jadi ..... :)

udin said...

betul tu bro.. jgn la pandai2 wat isu kalau x tahu hal sebenar.. maka jadilah fitnah.. hurm..

Rozuan Ismail said...

@Arol Mubin

bahaya sungguh jadi artis,semua benda org perhatikan

Rozuan Ismail said...

@udin

betul tu udin,baik senyap dari buat fitnah,cari dosa free je

Cik Cempaka said...

seksi giler baju bini dia tu

huhu..

dewimalam said...

Hhmmm....tak boleh tuduh sebarangan, sebenarnya ramai lagi artis yang minum sebenarnya, cuma kita tak tau, biasalah kehidupan artis. Jika orang yg hantar gambar tu ada kat situ sekali mungkin boleh terima, tapi...sapa yg hantar gambar tu ye?

encHIx laNDax said...

em2..dia orang baik lah..tak minum arak (tangan di bahu,mata kelaut )

Rozuan Ismail said...

@Cik Cempaka

kita mintak doa agar sama2 dapat hidayah k

Rozuan Ismail said...

@encHIx laNDax

tangan dibahu mata kelaut tu nampak pelik je..ikhlas ke tuh

adan said...

ornag memang suka benda gosip..

Nurul Ashikin said...

bagus la kalo mereka tak minum arak~ but kalo dtg kat tmpat cmtu pun dh di kira dosa kan? herm~ kehidupan artis~

Rozuan Ismail said...

@Nurul Ashikin

kadang2 kita sendiri pon susah nak lari dari benda2 cm ni..

MiSzy DiaN said...

kdg2 blh mendatangkan fitnah bukan?

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kekadang ni.. dgn sekeping gambar je... dah memberi pelbagai cerita... huhu..