Friday, April 15, 2011

Kenapa Teletubbies ada telefon aku, cakap Bahasa Melayu pulak?


ini entri mengarut.jangan baca kalau tak nak.kalau nak baca gak,bacalah.


inilah teletubbies


aku gila Teletubbies.tak kenal Teletubbies?apa lah korang ni.Teletubbies tu,yang pagi-pagi TV2 duk tunjuk tuh.adik beradik Pingu jugak,yang jenis tak reti cakap,tapi comel.


Jangan terkejut,petang tadi diorang kol aku,OMG! biar betul,yang aku peliknya boleh pulak cakap bahasa Melayu.aku ni yang gilakan kaler merah tu,terusla nak cakap ngan Po(kaler merah). Ye lah,antara 4 tuh,dia lah yang paling kecik dan paling comel.


yang ni la yang aku nak jumpa,comel..nama dia Po




Memang gembira gila la,aku cakap kat diorang yang aku minat gila Teletubbies, diorang siap ajak aku pergi tengok diorang buat live.




aku nak jumpa baby matahari ni..

ni vacuum teletubbies..nama dia noo noo




Memang aku nak,aku nak jumpa baby matahari yang suka jerit tuh,nak gak masuk rumah teletubbies yang comel dan jumpa keretapi tuh.korang ingat x yang diorang buat macam ala-ala pancake tuh.memang aku teringin nak makan benda tuh.


tengah borak borak,tibe-tibe bunyi macam bunyi orang ym aku.aku bangun,damn!! aku mimpi! oh Teletubbiesku,aku sayang korang!

15 comments :

Yuyu Zulaikha said...

lalaaaaaaaaaaaaaaaaa ^^

i lov you lala!!!

gadis melayu said...

teletubies cumel bangat.. suke yg warne biru.. x igt dh nme dia sbb pnjg sgt.. huhu..

anamizu said...

po comel!!! suke gak teletubbies ni!! hihi geram nengok ^^

dean said...

katon pling mngarut

budak kampung said...

tinki winki,dipsey,lala,pooh......sey hello....eeee oooooooo....hahahaha...pastu keluar tv kat perot buncit diorang yang diulang 2 kali....hahahahahaha...i luv them hahahaha

whitecappuccino said...

uh uh ! cute!!

MiSzy DiaN said...

OOuh ouuwww... hahahhaa...
lucu nie..
zaman kanak2 betul laa..

ishiko said...

tinkie winkie.. dipsie.. lalaaaa... pppooo.... teletubbies.. teletubbies.. ekk..oooww...
haha.. comey jep..

^meh singgah, belog dh brwjh baru..

xazryx said...

aku suke vakum tuh .sedut ape saje .HAHA ! :D

IMANSHAH said...

ni mesti minat katun ni sampai termimpi

waN Mohd Salim said...

teletubies ????? ishhhhhhhhh x suke tol

aCu said...

haha. cika suke diorg laga perot. comey :)

eyjalukman said...

hahaha
btol laa
kita time kecik2 pn suka tgk teletubbies .
skrg ada agi ke ?
mcm dah takde je .
haha

PO tu comel kan ?
haih haha;p

Hazira Saupi said...

ohh teletubbies mmg comel. geram jek tengok rasa nak peluk sorang2. huhu

Achahani said...

Waaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!


Blh ke buat entry mimpi cenggini??????????????????????