Friday, April 22, 2011

Lagu Raya sekarang tak evergreen.Macam lagu krismas..


aku tak kira.lantaklah puasa belom lagi.aku nak jugak cakap.




korang perasan tak lagu raya yang moden-moden ni.malas lah nak bagitau lagu apa,kan ada yang sentap pulak nanti.memang kalau dengar tak de mood nak beraya.sebab telampau moden,macam lagu krismas pon ada jugak..



"Selamat Hari Raya.. " tapi versi Jingle Bell

aku tahu ramai perasan benda ni.try korang dengar lagu raya zaman dulu,sampai sekarang radio putar,budak-budak kecik pon hafal,kita yang dah besar gedabak pon ingat.

Try lagu raya zaman sekarang ni,langsung aku tak ingat,ada ke patut dia buat lagu raya tu macam lagu balada.Euww.x de mood langsung nak beraya. Kalaulah lagu Ahmad Jais ke apa ke,sedaplah jugak aku dengar.

Lagu raya yang paling aku minat sekali "Bila Takbir bergema " by Rafeah Buang.ala,tak kan aku nak wat video kot dia nyanyi,korang search sendiri la ngan pak cik Google tuh..


ni lah Rafeah Buang.Kelas rambut dia.aku suka rambut jenis macam tuh.hoho.




p/s tetibe mood raya datang lagi waktu tengah busy study untuk final exam.macam mana?haha

7 comments :

IQBAL ZARIN said...

gitulah... haha... tapi kalau lagu raya baru tu memang x lekat pon. still org masih suka lagu raya saloma, p ramlee, amuar zain & elina, sharifah aini, dll.

saya_arief said...

lagu raye yang klasik2 jugak melekat kat hati.
tambah2 kalau m.nasir.
waduh2..
1 hari di hari raya..

Ayuni said...

haah, ske lagu raye siti je....

shams said...

dengar je lagu raya lau tiba2 teringat lagu raya..
kat sini tempat saya la kan..
dak laki depan blok saya ni mesti karok lagu raya...
saje buat org hiba time final exam..

dean said...

btol tuh.
lgu raya zaman skrg nih x best lgsung

YanaMIB said...

same la, aku pn xpernah hapal lagu raya zmn skrg..

urgh apesal cite psl raya??br bln 4..dem! =_=

Shafiq said...

Suka dengar lagu raya yang lama-lama. :-) Lagi sedap dan semangat hari raya tu ada.