Thursday, April 14, 2011

Mahu join bloglist pilihan Askrie Hishamuddin



mahu join bloglist ni?klik je banner atas ni k.

Ok.aku ditag.thanks buat irmanmiswan a.k.a. budak kampung sebab tag.

ok.blogger Askrie Hishamuddin ni baru je aku follow dia.Dalam minggu lepas.nak komen lebih-lebih pon tak boleh,sebab tak kenal tuan blog macam mana.Harap lepas ni bertambah rapat :).

Kenapa perlu pilih aku sebagai your bloglist?

alamak.sangat kritikal soalan ni.kalau aku update,askrie boleh tengok sebab kat blog terpampang nanti yang aku update.orang lain pon bolehlah tengok sekali.aku mahu penulisan aku orang baca.Kita kongsi cerita,kongsi idea,kongsi pengalaman bukan untuk diri sendiri,kita mahu kongsi dengan semua.Kalau setakat untuk diri sendiri,baik tulis diari je,lagi privasi. Selain itu, aku mahu tambah kenalan.ye lah,kalau dah ada nama kat blog tuh,kawan askrie boleh kenal aku,dan aku rasa tu satu peluang baik untuk aku terus berkarya dalam blog ni.Aku minat menulis dan aku minat baca penulisan orang . Jap, panjangnya,kita berhenti kat sini.

Blog Askrie simple,widget tak banyak,tak berat,suka dan teramat suka :)

tak mahu tag sape2..kalau ikhlas,kalau berminat,boleh join!!

Tarikh tutup : 30 April 2011

1 comment :

Askrie Hishamuddin said...

thanks for join! ;)

regards : Askrie Hishamuddin