Friday, April 8, 2011

SEGMEN : MAHU JADI DIRI SENDIRI




untuk menunaikan janji kepada cik Miszydian ni,aku dengan rela hati nak join segmen saudari..Tiada paksaan dan hanya keikhlasan..haha..

sebelum terlambat,nak bagitahu kat semua,jom join tarikh last esok, 9/4/2011 pukul 11.59malam..tak susah pon jawab soalan je..soalan die bukan soalan SPM pon..cuma soalan pasal diri sendiri..nak join?bagus!! klik banner kat atas ni k!!


 ruang di dalam rumah yang menjadi kesukaan kamu?
bilik tidur

 pengalaman pertama kali bersama sahabat karib kamu?
alamak..erm,kami zalim masa kecik dulu,,selam anak itik dalam lubang jamban..haha

 tabiat buruk kamu yang cuba diubah?
makan nasi,minum air..makan nasi,minum air..tak elok,cepat jadi gemuk..

 jika kamu menjadi guru sekolah, mata pelajaran apakah yang akan kamu pilih?
muzik

 bagaimana kamu memujuk / menangkan rakan kamu yang sedang menangis kesedihan?
wat lawak bodoh..

 apa yang akan kamu lakukan apabila berada dalam keadaan marah?
makan banyak-banyak.. boleh kurang marah

 lagu rakyat atau lagu kanak-kanak yang cukup kamu gemari?
ulik mayang dengan bangun pagi..

 lelaki / perempuan idaman kamu berada di depan mata, apa yang akan kamu lakukan untuk menarik perhatiannya?
buat-buat barang jatuh,kalau dia tak persan jugak serbu je ha..nak no fon..

 mata dan bibir kamu, mana yang kamu rasakan sering menarik perhatian orang?
mata saya color hazel(haha..perasan orang putih)

4 comments :

||aLeaSaRa|| said...

wah gd luck nak join jugakkkkkk!

Novelgurl said...

wah mata hazel ?
sy plak biru
hua2 =.=

whitecappuccino said...

mata hazel?? cantik tuh!

MiSzy DiaN said...

waaaa...
kejam nya selam anak itik dlm lubang tndas.. hahaha.. mati laaa anak itik tu taw..

ehh mcm tu kaa kalu nk tarik perhatian ppuan?? hehe..
mata kamu hazel?? jeles~~

jom share dgn yg lain kt cni..

http://miszydian.blogspot.com/2011/04/hari-hari-terakhir-bersama-mereka.html


btw, aku ada janji kaa sama kamu utk buat segmen ni?? hihi