Saturday, April 9, 2011

YuYu Zulaikha | Follower Pak Cek Biola ke 916


terharu terpegun dan tergamam.. terkejut sekali ye..mana tidaknya blog aku dilawati oleh Yuyu Zulaikha..huhu..seronok tak terkira..terima kasih Cik Yuyu comel





Yang penting Cik Yuyu follow blog Pak Cek Biola.. TQ so much cik YuYu


teringat masa first time masuk blog cik Yuyu,terkejut sangat tengok follower dia..ramainya.. mesti blog ni best.. Yang penting,memang sangkaan betul blog dia sangat best.. dengan kartun bagai,ditambah pengalaman menarik dia buatkan reader suka baca entri dia

Harap-harap menanglah Ferrero Rocher nanti ye..huhu

Teringat plak zaman abg Ben Ashaari follow blog Pak Cek Biola..huhu..masa awal-awal dulu




Ben Ashaari jadi follower aku yang ke 234


tq buat semua blogger famous amos yang jalan-jalan kat sini..

14 comments :

Bella Bell said...

yesss...sempat gak muka saya terpacak kat tepi 2..hehehe..

Novelgurl said...

wah ! bkn calang2 nie ;D

y u y u Z u l a i k h a said...

hahahah.. malu yuyu ^^ hehehe terima kasih.. adehh siap buat entry ni.. hasihh.. terharu dahhh... ^^


semoga same same sukses dalam dunia belog <3

Amirah Adnan said...

wah.. tahniah!!

dENt said...

haha pun boleh. aku nk buat blog la weh! tp aku xkenal mana2 blogger! haha

dENt said...

haha... punm boleyh.. AKU PUN NK WAT blog la....tp xkenal mana2 bloggers LOL

Izamir Ridzwan said...

tahniahhh

sicomot-comel said...

tahniah PCB ^^,
dah boleh pemes dah ni..
ekekeke ^^

shahjiehan said...

wah.hebat... SJ x femus lagi..huhuhu


jom baca dan komen Concept Phone Blackberry Empathy. | ! !shahjiehan [dot] com ! !

waN Mohd Salim said...

alamak eeeeeeeeeeeee jeles nye

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

kupu2 tak besar2..haha

awEEN said...

heee..saye pon jeles hehee..congrats wan..blog wan mmg best pon, sbb tu blogger hbt2 pon dah jadik follower..=)

saya_arief said...

fewiitt..
hebat hang, otai2 datang.
tahniah2.

whitecappuccino said...

makin popular la wan