Sunday, May 1, 2011

AKU MINUM SUSU DUMEX 123 MASA KECIL


itu dulu.waktu kecik.mak yang cerita.
mak cakap,aku minum susu ibu satu bulan je.
lepas satu bulan lahir,aku tak nak minum susu ibu.
nak minum susu tepung.

dan nasib baik,aku jenis tak cerewet minum susu dan tak de alahan.
mak aku bagi minum susu Dumex 123.
memang kuat minum susu.
mak aku cakap beribu ringgit habis buat beli susu je.
kuatnya aku minum.tapi tak putih-putih jugak badan aku ni.


ini susu Dumex pek sekarang.tak tahulah versi zaman aku macam mana.
mungkin tak de lah secantik ni.
mak aku cakap,aku ni sehari tak minum sus memang asyik menangis je.
patutlah manja sampai sekarang.

bila aku besar sikit,mak aku suruh stop minum sus.
tapi aku still nak dan mak aku sembunyikan botol susu.
tapi,aku cari jugak sampai dapat.hehe.
memang aku ni kaki botol la,bukan botol tu.botol susu.huhu.

sebenarnya,aku menanti follower aku yang ke 1111.
cantik kan no tu,nak aku review blog dia.
agak-agak sape yang dapat ye.
korang yang dah follow,janganlah wat akaun baru.
semata-mata nak no tu.tak elok taw.niat tu ikhlas.

p/s ok lah..mood esok nak start short semester.azam baru.

16 comments :

.........cP~ said...

salam.
lepas ni nak follow kena tunggu dapat nombor cantek lah. semua orang tunggu nombor cantek je nak kasi award lah, nak review lah. tak boleh jadi nih.

Gen2Merah said...

hehehehe.. baca entri ni tiba2 terkenang plak zaman kanak2 dulu. aduhai, indahnya kenangan itu

akmall said...

singgah dari blog Syafiq, simple life...
da follow..thanks...

zacky ~786~ said...

hehee..~ adehh..
minum lah susu baik tok kesihtan :)

s.u.h.a said...

eh, aku pon minum susu ni jugak masa kecik2 dulu.

s.u.h.a said...

eh, aku pon minum susu ni jugak masa kecik2 dulu.

s.y.a.r.q said...

mak syarq dulu letak minyak cap kapak kat puting susu tu.hahaha..bile rase xsedap langsung rasa minyak cap kapak tu, dah xnaklah minum gune boto susu lagi :D

mirul aar said...

oooo..mnum susu ni rupenye..ptut ar..ngehehe

Rozuan Ismail said...

@.........cP~

jgn macam tu cp.x kanlah nak review setiap blog yg follow.penatlah cm tuh

Rozuan Ismail said...

@Gen2Merah

kan..sangat meriah dan indah kenangan masa kecik

Rozuan Ismail said...

@akmall

tahniah akmall jadi follower ke 1111.nanti sy review k

Rozuan Ismail said...

@s.y.a.r.q

nasib baik letak minyak cap kapak.kalau letak minyak petrol,huhu.

b a m b a m ' s said...

den mnm susu cap gantung!kekekek

whitecappuccino said...

anak2 minum susu Lactogen dulu..kes sorok botol susu tu biasala trick parents supaya anak2 stop hisap susu :)

Rozuan Ismail said...

@whitecappuccino

mak saya ad sembunyikan.tapi saya geldah dan jumpa balik

apik pehe said...

hahhaa..apik tak main la susu2 beli nih..apik nyer suke original..hehe