Monday, May 2, 2011

BOLEH TOLONG PAK CEK BIOLA? TENGAH CARI KERJA PART TIME


Selamat pagi.ok sepatutnya hari ni sudah start kelas
untuk short semester.
tapi disebabkan semalam cuti dan hari Ahad,
cuti dianjakkan ke hari ini.


maknanya aku cuma ada 2 hari sahaja kelas.
dan lagi 5 hari aku akan berehat sahaja.
Nak balik rumah,rumah sangat jauh kat Kelantan.
tak berbaloi nak balik tiap-tiap minggu.


teringin nak cari kerja part time,sekurang-kurangnya boleh tambah pengalaman.
disamping tambah pendapatan.
ye lah,nak bayar yuran kolej dengan yurang pengajian short semester ni lagi.
mana nak cari duit kan.
nak keje sekitar bangi,tapi x de transport,susah nak bergerak.
teringin nak kerja online,tapi kat internet banyak yang menipu.


kawan-kawan blogger,
aku tengah cari kerja part time.kalau boleh melalui online
dan kerja tu boleh dipercayai dan tak menipu.
terdesak sangat sebab duit memang takkan pernah cukup.
tambah pulak nak harap duit dari blog,yang cek hari tu pon tak sampai-sampai.


kalau boleh rekemenlah apa-apa sahaja.
bantu saya ye semua.
mungkin hari ni aku susah korang bantu,
InsyaAllah lain kali,korang susah,aku bantu.

5 comments :

Far8 budak baik said...
This comment has been removed by the author.
Far8 budak baik said...

kesian kat kau..
aku tak tahu keje ape..
weh mu ore klate..
bakpe kelantan nyo..hehe

Puteri Iqa Izyan said...

oloh2..
susah lah nak percaya kalau kerja part time online..

Rozuan Ismail said...

@Puteri Iqa Izyan

itulah,x leh caya keje online ni

apik pehe said...

keje part time?hehehe..xtau la apik..