Tuesday, May 3, 2011

CEK NUFFNANG SAMPAI | CASH OUT KALI KE 4


Tadi pegi cafe nak beli nasi.
sebab satu hari dah tak makan.
lepas tu terus ke peti surat kolej,mana lah tahu cek Nuffnang sampai.
oo yeah!dah sampai.
aku apply bulan 2 hari tu.




tapi aku tak tahu cek ni sah ke tidak
sebab cek ni sepatutnya smpai ptengahan bulan 4.
sebab terlampau lama aku tunggu
aku hantar tiket dekat Nuffnang cakap cek aku tak sampai lagi


Nuffnang kata dia akan hantar cek baru tapi,cek lama cancel.
alamak,x kan cek ni cancel,
aku dah hantar tiket baru dekat Nuffnang balik
esok reply la kot.nak tahu,cek yang aku dapat tadi
boleh pakai ke x..
kalau boleh esok jugak aku g check in dalam bank.huhu.



Alhamdulillah,Nuffnang masih lagi bagi kesempatan
untuk terus bekerjasama.
terima kasih dan kalau boleh bagi la banyak lagi k!

p/s mood,jadual short semester untuk kuliah tak keluar,macam mana nak pergi kelas ni.

32 comments :

zacky ~786~ said...

alhamdulillah ~ rezeki :)

..gugu.. said...

waaaaaaa sy x pnh dpt pon ;(

Rozuan Ismail said...

@zacky ~786~

alhamdulillah.ada jugak pendapatan dari blog ye

Rozuan Ismail said...

@..gugu..

x pe gugu..usaha lagi k

Halimatun Sa'adiah said...

perghh..kali ke 4 tu...
rezeki blogging ek...

kalo jadual x kuar lg x yah la g kelas maknenye.....

miss.Addin said...

tahniah ! :D lepas ni boleh makan kfc. harhar

Mehmed - said...

aku pun tak penah dapat..sebab aku tak pernah nak paham dengan nuffnang ni..maknanya takde la kat blog aku..ahakss..

Diya Edhayaa said...

eh! terjeles pulak wan dpt cek.. hehe..
bestnye die...

Rozuan Ismail said...

@Halimatun Sa'adiah

kalau mcm tuh,pergi exam je la eyk.x yah g kelas

Rozuan Ismail said...

@miss.Addin

lepas ke nk mkn kfc?huhu

Rozuan Ismail said...

@Mehmed -

meh kita belajar sama2 k

Rozuan Ismail said...

@Diya Edhayaa

alhamdulillah.syukur pada tuhan

apik pehe said...

tahniah wan..
haaa..apik pon ader hantar tiket gak kt nuffnang..tapi naper dia x balas ek?

abe Celoteh said...

tahniah.. pernah dpt gak.. tp, bukan kali ke-4 la, baru 1st time..hehe

wida said...

tahniah..bestnya.
setahu sy kalau cek dr personal..tahan 3 bulan.
kalau cek syrkt cam nuffnang ni..tahan 6 bulan.

Rozuan Ismail said...

@apik pehe
ye ke dia x reply.huhu.x taw plak

Rozuan Ismail said...

@abe Celoteh

ok le tuh.teruskan usaha untuk dpt 2nd time

Rozuan Ismail said...

@wida

yg cek ni tahan 12 bulan

b a m b a m ' s said...

cek laku dalam tempoh 6 bulan lepas tarikh dlm cek tuh.. cuba tengok.. kalau date bulan 1 so leh bank in lg coz cek tak laku bulan 6 mcm tuh..

cer tgk cer tgk.. :P

HAZWAN17 said...

wah best tu,,,
rezeki orang kata...
nak cashout jugak nanti untuk kali ke-2..tunggu satu kempen jadi metered dulu

Rozuan Ismail said...

@b a m b a m ' s

CB,kaat check dia tulis valid 12 bulan

Rozuan Ismail said...

@HAZWAN17

wah!byk BE ye

esempoi said...

susah juga nak dapat BE sekarang ni.. hehe

whitecappuccino said...

bestnyer dapat cek! tunjuk la nak yau gak brapa $$$ hehe

Rozuan Ismail said...

@esempoi

samalah.susah nak dapat..

Rozuan Ismail said...

@whitecappuccino

x boleh WC..nanti menunjuk plak.erm..cukuplah untuk makan2

b a m b a m ' s said...

@Rozuan Ismail
eh..yeker wan 12 bulan? coz selalu cek sah laku hanya 6 bulan dari tempoh tarikh kat cek tuh... try jek bank in dulu.. kalau dia kata boleh.. ok jek!


leh ar belanja CB cendol simpang jalan lama UKM tuh!hahahaha

Rozuan Ismail said...

@b a m b a m ' s

eyh taw ke cendol tuh

b a m b a m ' s said...

@Rozuan Ismail
tahu sgt..CB dok kat bukit mahkota nie jek...dekat ngan Nilai 3..so gi bangi mmg ikot jalan lama kekadang..hehehhe

AZRUL AZMI said...

anda ditag di blog saya..... mengenai pandapat anda....

Rozuan Ismail said...

@AZRUL AZMI

tq tag opinion saya.terharu ada org setuju

apik pehe said...

hehehe..dia dah reply dah wan