Monday, May 2, 2011

OSAMA BIN LADEN MENINGGAL DUNIA


2 Mei 2011.Pemimpin Al-Qaeda, Osama Bin Laden telah meninggal dunia .
itulah yang dinyatakan oleh Presiden Amerika Syarikat,Barrack Obama
Wartawan Al-Jazeera mengesahkan kematian itu
dan mayat Osama berada dalam genggaman Amerika Syarikat.



Allahyarham Osama dibunuh pada hari Ahad yang lepas di Pakistan
Osama merupakan buruan Amerika Syarikat kerana dikatakan 
terlibat dalam perjuangan bersenjata di seluruh dunia
dan peristiwa serangan 11 September ke atas WTC
dikatakan didalangi olehnya.



gambar dibawah menunjukkan kegembiraan
rakyat USA atas kematian Osama.
Mereka sendiri tahu siapa yang benar dan siapa yang slaah.
Wallahua'lam.



Sumber berita : Malaysia Kini
Credit Gambar : Budak Botak

10 comments :

Bigdaddyz said...

jika osama laden mati,siapa pula yg akan diangkat menjadi modal peperangan pula selepas ini yer...

Shafiq said...

Kenapa semua gambar ada latar belakang White House? Propaganda ke? :-)

fadhdeela said...

betul ke nie??

Meh sini: Video Pernikahan Marshanda Smart giler!!

sini jugak: Trip to Penang!! Syok

Rozuan Ismail said...

@Bigdaddyz

dah tak de osama.cari lain la die tu.huhu

Rozuan Ismail said...

@Shafiq

mungkin.Innalillah.

Rozuan Ismail said...

@fadhdeela

nak tahu jugak kan cerita sebenar.biaselah media.bukan boleh caya sgt

apik pehe said...

kalau la semua umat islam bersatu

Rozuan Ismail said...

@apik pehe

betul tu apik.orang kafir sangat takut bila kita bersatu

awEEN said...

padahal..serangan 11 sept tu kan konspirasi yahudi...takut bila pikirkan kekejaman manusia ni kan...

Rozuan Ismail said...

@awEEN

yahudi memang anti Islam sampai bila2