Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU | SENSEI , ARIGATOU GOZAIMASU.


Ceria sunggun wajah semua guru hari ni.
mana tak nya,semua diraikan pada hari ini.

ada yang dapat hadiah.
ada yang dapat kad.
ada yang pelajar belanja makan.
ada yang kena cium.

tak lupa nak ucapkan selamat hari guru buat ibu wan
juga seorang guru


tak lupa juga buat kakak ipar juga seorang guru
Kak Na


itulah istimewanya guru.
ada orang yang mahu raikan mereka.
wan nak ucap terima kasih buat semua guru yang pernah ajar wan
dari Tadika
tok guru yang ajar wan ngaji Quran
Sekolah rendah
Sekolah menengah
Matrikulasi
Sehingga ke universiti.
dan sesiapa sahaja yang pernah ajar wan.

itulah pengorbanan seorang guru
walau anak murid silih berganti
guru tetap dengan tugas mereka
mendidik anak bangsa menjadi insan berguna.
tak lupa juga buat semua blogger
yang juga seorang guru
nak tampal header mereka
sebagai tanda terima kasih.

dan maaf,ini je yang ada dalam kepala wan.
sori pada blogger yang tak disebut

sensei,
arigatou gozaimasu.

36 comments :

cucu umie said...

selamat hari guru juga buat mereka..semoga mereka cekal yer bergelar guru.. btw, memang besar engorbanan guru, setiap thun kne berdepan dgn berbgai ragam pelajar..

warga sukan.com said...

Selamat Hari Guru Kepada semua guru2 yang sudah bertungkus-lumus membangunkan negara mahupun murid2 yg berkejaya lagi cemerlang~
TeRiMa KaSiH~

shandye. said...

salam.

selamat hari guru kepada semua tenaga pengajar di SK Bukit Gelugor, SM Penang Free School, UiTM Kampus Kedah, UiTM Shah Alam (fakulti undang-undang), UKM Kampus Bangi (fakulti pendidikan, jabatan tesl) kerana telah menjadikan diri ini seperti ini setakat ini.

tanpa jasa baik mereka semua aku takkan boleh berdiri di sini...

terima kasih che'gu!

*hugs*

zacky ~786~ said...

sensei !

Rozuan Ismail said...

@cucu umie
pengorbanan seorang guru sangat besar =)

SANDRA AZWAN said...

Selamat hari guru buat semua guru2 di Malaysia!!;-)

Isteri Encek Bard said...

selamat hari guru buat mereka

waN Mohd Salim said...

tabik cikgu ..

ps termasok anak murid cikgu biola leeeee

Rozuan Ismail said...

@warga sukan.com
setuju.pendidik penerus pembangunan negara =)

Rozuan Ismail said...

@shandye.
hargai guru anda =)

Rozuan Ismail said...

@zacky ~786~
haik! sensei,arigatou gozaimasu!

Rozuan Ismail said...

@SANDRA AZWAN
happy teacher's day buat snadra =).our fashion teacher.huhu

Rozuan Ismail said...

@Isteri Encek Bard
selamat hari guru =)

Rozuan Ismail said...

@waN Mohd Salim
pak cek cikgu ke?haha.tq.

Sunah Mohammad said...

walopun takde header saya, tapi saya rasa terharu jugak...T_T

selamat hari guru untuk mereka semua... :)

hawiz said...

yeay..selamat hari guru kpd semua...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selamat hr guru kpd semua guru2 di luar sana

qasehraihan said...

waaaa....wan terharu..
sori wan lambat..
akak baru blk skolah..huhu

mksih banyak wan yer..huhu

Rozuan Ismail said...

@Sunah Mohammad
kak sunah cikgu jugak ke?huhu.x perasan.sorry.

Rozuan Ismail said...

@hawiz
=)

Rozuan Ismail said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
selamat hari guru juga =)

Rozuan Ismail said...

@qasehraihan
sama-sama. selamat hari guru akak! =)

Farhan Zulhusmi said...

guru...
walaupun sedikit mana ilmu yang diajar pada kita dan dikongsi pada kita...
di memang guru kita...
betul x??

Rozuan Ismail said...

@Farhan Zulhusmi
setuju ngan farhan

whitecappuccino said...

family wan guru gak ya? Selamat hari Guru buat mereka juga.
Wah! terharunya..header akak ada kat sini..terima kasih wan!

budak kampung said...

wan...ko nak jadi cekgu gak ke nanti????hehehehe..mak dah cekgu...

YanaMIB said...

wah ni keturunan pendidik nih..hebat ni..ko xmo jd cikgu kew?? =)

shahjiehan said...

selamat hari guru kat mak anda


jom baca dan komen Aku seorang Guru Pelatih.

KizZ said...

Wow...nice poster larh...
Teringat cikgu-cikgu yang tak penat lelah aja kita sampai berjaya...

dr.fatin.to.be~ said...

selamat hari guru! tibe tibe aku rindu dekat cikgu K.N ! cikgu feberet tu! hehe

Rozuan Ismail said...

@whitecappuccino
x delah family.huhu.time kasih =)

Rozuan Ismail said...

@budak kampung
kalau tuhan bg rezeki jd cikgu.jadilah.huhu.tapi tak retilah mengajar nih.huhu

Rozuan Ismail said...

@YanaMIB
InsyaAllah.kita tunggu dan lihat =)

Rozuan Ismail said...

@shahjiehan
InsyaAllah nanti saya sampaikan. =)

Rozuan Ismail said...

@KizZ
setuju.cikgu ajar kita tanpa kenal erti penat lelah.

Rozuan Ismail said...

@dr.fatin.to.be~
hik hik.cikgu KN best!puan Marlia pon best gak.cuma garang sikit. Rindu Ms.Zanira ngan Puan Rozana