Tuesday, May 3, 2011

SETIA.


aku jenis setia.
sekali minat padanya,aku tak kan cari yang lain.
aku bukan yang dah dapat yang ini,mahu yang itu.
aku bukan yang gatal miang,mahukan ramai.
aku hanya ingin dia.
dan diriku hanya untuk dia.

Kenapa ada sahaja yang menghalangku.
kenapa ada sahaja yang cuba membenciku.
berikan aku sedikit peluang
aku juga mahu rasakan cintanya.

andai aku jadi milikmu,
tidak ku cari insan kedua
tidak ku pandang orang lain
hanya kau tetap dihati..setiap detik setiap ketika.

lantaklah orang kata aku bermain perasaan di sini
aku sudah tak dapat nak bendung lagi
rasa ingin aku jerit,biar satu dunia dengar
aku setia padamu.tiada insan lain di hati aku
melainkan engkau.

Janganlah kau tinggalkan aku
Janganlah engkau membenci aku
aku tahu kau juga ragu dengan keputusan keluargamu
bersabar sayang,kita akan tetap bersama
walau kita dipisahkan sejauh mana.

16 comments :

miss.Addin said...

beratnya dugaan . yang penting sabar ye. insha Allah akan dipermudahkan. Amin

waN Mohd Salim said...

haahahaha ... jiwang karat ..

awEEN said...

wan..sedihnya..sabar la ye...

whitecappuccino said...

Bertuahla siapa yg dapat tuan punya diri ni..

wani;z said...

whitecappucino:betol.mmg bertuah.

wani;z said...

whitecappucino:betol.mmg bertuah.

YaNa YassiN said...

wah,... so sweet !!!

Rozuan Ismail said...

@miss.Addin

tq atas support.mudah-mudahan.Amin.

Rozuan Ismail said...

@waN Mohd Salim

x delah.sedih.

Rozuan Ismail said...

@awEEN

wan sabar le ni.takut x sabar plak nanti.

Rozuan Ismail said...

@whitecappuccino

perlulah setia dlm perhubungan.tak gitu wc.

Rozuan Ismail said...

@wani;z

haha.waniz.biase je lah.

Rozuan Ismail said...

@YaNa YassiN

sweet ke?x de lah..luahan hati je.

Mohd Hazwan Hashim said...

yup..kesetian perlu beb !! hehe..sabar keyh..

Rozuan Ismail said...

@Mohd Hazwan Hashim

betul tuh.kesetiaan tu penting.

Achahani said...

waduh2, untuk siapakah itu?

Hikhik..


Akak pun setia Wan. Sama lah kita.

Hrp mereka menyedari dan menghargai org mcm kita ni.