Sunday, May 1, 2011

TAHNIAH FOLLOWER KE 1111 | AKMALL RAZLAN



Tahniah buat Akmall Razlan kerana jadi follower aku ke 1111
aik..kenapa 1111?bukan ke 1110?
ketika dia follow blog ni,ada 1111.
tapi lepas beberapa minit dia follow, follower aku kurang 1, jadi 111o
sedih.ada orang unfollow blog aku.
nak buat macam mana,kita tak boleh paksa orang untuk minat blog kita.
chill sudah!
aku tahu masih ramai yang setia dengan blog aku..perasan sudah!

ok,ada blogger cakap,susahlah cam ni.
nak review blogger yang follow blog dengan no yang cantik je.
tak kan lah blogger tu nak review setiap blogger lain yang follow blog dia.
mestilah dia ambik secara random je.
salah satunya adalah melalui no yang macam ni lah.
kira nasiblah siapa yang dapatkan.

untuk memenuhi janji aku,
aku akan review blog Akmall Razlan.
by the way,thanks to Shafiq,sebab blogger ni datang dari belog Shafiq



secara overall,blog dia simple.
tajuk belog dia, "new interesting manuscripts"
sesuai dengan background blog yang macam ala-ala sejarah.
sangat bagus sebab guna widget READ MORE untuk setiap entri.
aku pon tak guna.
bagi yang nak tahu,penggunaan READ MORE boleh tingkatkan trafik setiap entri kita.
widget dah ok,cuma pesan saya,susun widget dengan betul.
kalau widget yang penting macam follower,entry terbaru dengan iklan Nuffnang,
letak paling atas sekali,
yang kurang penting letak bahagian bawah k.

itu sahaja pesanan saya buat Akmall Razlan!
All the best to him.

24 comments :

aza said...

tahniah2
:)

apik pehe said...

uikk..sampai camtu skali ader orang unfollow balik..haishh..
tahniah kepada beliau sbb dah kena review..hehehe

Azza Firza said...

tahniah :))) biasalah kalau ada org unfollow tu, bukan semua suka dengan belog kita rite ? chill yahh :)))

phee ungu said...

: jeles nya .. :P

Amzar Syazani said...

Wahh .. tahniah2 !!

Rozuan Ismail said...

@apik pehe

biaselah apik,x semua orang suka kita.kita tak boleh paksa

Rozuan Ismail said...

@Azza Firza

chill saja..tq sebab support

Rozuan Ismail said...

@phee ungu

jgn jeles.teruskan berusaha sama2 k

Rozuan Ismail said...

@Amzar Syazani

tq amzar

zacky ~786~ said...

best laa.~ tahniah wan~! :)

Abang Zam said...

best la kau dapat 1000++ follower
ahaha..aku baru 700++

pape pun aku bersyukur ade org follow

nice dude

Rozuan Ismail said...

@zacky ~786~

tq zacky sebab bg support selama ni

Rozuan Ismail said...

@Abang Zam

x de la abg zam,saya pon masih baru.entri abg lagi best saya baca.entri saya ni tak tetap.kadang2 ok.kadang2 bosan.

♥sophie♥ said...

tahniah ^^v

Rozuan Ismail said...

@♥sophie♥

tq sophie

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

chill je..aku penah gak jadi kurang camtu..hehe

tahniha kepada follower bertuah =)

qasehraihan said...

hai wan...sehat??
pelik ek..ada jugak yg folo xikhlas..mmg pelik..mcm2 org ni



http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/gores-dan-menang.html

Rozuan Ismail said...

@qasehraihan

sebelum ni pon pernah kak,tapi wat senyap je

Cikgu Fikri said...

wah..
tahniah..
mmg cemerlang.. :)

akmall said...

yeeeeeeeeeeaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!....walaupun telah kurang satu takpe lah.... 1111 tu...huhuhu...terima kasih banyak2...terima kasih sangat2...

Ayuni said...

hikhik, he is my classmate!

whitecappuccino said...

Tahniak Akmall aka adik..

apik pehe said...

hehee..jadinyer kena selalu senyum baru orang suke..hehe

waN Mohd Salim said...

bile kawe di review adik oiiiiiiiii