Tuesday, May 17, 2011

VIDEO GOL SEPARUH AKHIR KEDUA PIALA FA 2011 KELANTAN VS SELANGOR | GOL SHAKIR SHAARI


Di sini adalah Video Gol Separuh Akhir kedua piala FA 2011
diantara pasukan Kelantan dan Pasukan Selangor
di Stadium Sultan Muhammad ke IV di Kota Bharu.

Gol sulung untuk pasukan Kelantan pada perlawanan ini
disumbangkan oleh Shakir Shaari
pemain Defensive MidFielder untuk pasukan Kelantan.



dalam video ini,dapat dilihat gol bermula dari kepantasan Chanturu
menggelecek bola dari pihak lawan.
memang patut Chanturu di gelar Kelantan Ekspress
Tahniah buat Shakir Shaari kerana berjaya mengguna peluang!

Tahniah diucapkan kepada pasukan team The Red Warriors
kerana sekali lagi berjaya ke peringkat Akhir Piala FA
dan akan bertemu dengan jiran negeri,iaitu Terengganu.

Kelantan menang menumpaskan Selangor dengan agregat 6-2
Terengganu pula menumpaskan Pahang dengan agregat 5-2

Semoga Kelantan berjaya di Final!
All the Best!
Gomo Kelate Gomo!

14 comments :

BRO_MONDAY said...

PCB : terbaik bro...ai laik dis...ai pun ada buat entry ni jugak,,,salam pekenalan tau...KIP IN TAC!!! koh koh koh

Rozuan Ismail said...

@BRO_MONDAY salam perkenalan gak.terbaiklah kelate.huhu

nureenina said...

yes2!!kelate3!

cacing said...

dasyat kelantan ngan ganu ni... nnti final jumpa jiran sebelah.... selamat berjaya!

sarah-najwan said...

tahniah la klate kito..
harap mene lagi la..

qasehraihan said...

gomo klate gomo..hehe tetiba
akak suka klate..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html

Rozuan Ismail said...

@nureenina kita hebak!

Rozuan Ismail said...

@cacing kelate memang dahsyat!

Rozuan Ismail said...

@sarah-najwan InsyaAllah menang lagi

Rozuan Ismail said...

@qasehraihan haha.x pe minat klate gak.huhu

lagenda said...

anak2 dan pakcik tu, suka la tgk bola nih..

Rozuan Ismail said...

@lagenda nama pon laki.huhu

zacky ~786~ said...

err.. boleh laa.. gomo2 gak la.. :P

Rozuan Ismail said...

@zacky ~786~
boleh je zacky.haha