Sunday, June 26, 2011

ANAK SEDARA YANG COMEL LOTE =)





Selamat malam kawan-kawan =)








seronok sungguh hari ni sebab dapat jumpa anak sedara yang sangat wan sayang dan comel lote. last jumpa agaknya masa bulan 2 hari tuh. dalam 4 bulan jugaklah tak jumpa.ada yang makin buncit dek makan tak henti,ada yang dah pandai berjalan dan nakal.haha.kelakar sungguh tengok telatah mereka.



Alhamdulillah.setakat ini wan sudah ada 6 orang anak sedara , 5 puteri dan 1 orang hero yang comel sangat.lagi comel dari kumpulan JAMBU.huhu.dan InsyaAllah dalam bulan 9 ni,wan akan dapat lagi seorang anak sedara,tapi belum tahu lagi lelaki atau perempuan.wan nak lah lelaki sebab perempuan dah ramai.huhu.



jom tengok aksi anak sedara wan ye =)




yang ni hero tunggal.. comel kan.nama rayyan.




 hiraukan gambar yang senget ni,maaflah tak tahu sape photographernya =), yang ni aliyah dan nabila




 yang ni alisya =). comel sunggoh.








yang ni natasha. tengok cara jeling pon mengancam =)




yang ini nazneen






Alhamdulillah,mereka semua sihat dan baik.merekalah tempat wan nak hilang rasa sedih.tengok je gelagat mereka terus senyum =). mereka semua panggil wan dengan panggilan ayah su.sebab wan anak bongsu dalam keluarga.




p/s semoga anak sedara ayah su semuanya sihat dan sentiasa gembira =)

26 comments :

..cik gugu.. said...

gugu xde ank sdara lg..

ank tekak ade la ;)

najihah sahami said...

mesti wan suka budak kan.:)

cucu umie said...

kahkah...aishhh comel2 lh..ayie dh jemu tgok muka twins... nak lyn perangai diorng ag..wakakak

Rozuan Ismail said...

@..cik gugu.. haha,anak tekak pon boleh.huhu

Rozuan Ismail said...

@najihah sahami suka la jugak.

Rozuan Ismail said...

@cucu umie adik sendiri ngan anak sedara ni laen sikit.huhu

JIJI YU said...

alisya tu aku nak

Rozuan Ismail said...

@JIJI YU wah,booking awal nampak?huhu

apik pehe said...

hehe..samo comel nga pok daro dio..hehe

ASaDa RyutaRo said...

tengok orang lain dah ada anak sedara, tak sabar nak ada anak sedara jugak. kakak sulung baru je kawen awal jun ri tu. hahaha..

::blog anak jawer:: said...

seronok kan kalau ade budak kecik..AJ pun anak bungsu... kalau balik anak2 sedar dulu lah yg di cari...hehe

-Yok mampir diluk = ulat dalam perut...bukan dalam batu...

Rozuan Ismail said...

@apik peheamboi apik,kutuk wan ye

Rozuan Ismail said...

@ASaDa RyutaRoada bca entri pasal kakak kawen tuh.asada plak bila nak kawen?huhu

Rozuan Ismail said...

@::blog anak jawer:: AJ pon anak bongsu jugak rupanya.huhu

IMANSHAH said...

org klantan memang come

Rozuan Ismail said...

@IMANSHAH haha.setuju lah sgt.hehe

Azwa Azee said...

hi ayah su..;)

Kotak Mancis / S_Basri said...

comeynyaaaaaaaaaaaaaa

rajin2 klik cni ( jom support saya )

KiD said...

waaaahh.. semuanya comel-comel.. heheehe..
Malam Hujung Minggu di Bagan Lalang

Rozuan Ismail said...

@Azwa Azee hi kak azwa.

Rozuan Ismail said...

@Kotak Mancis / S_Basri hik hik.thanks.

Rozuan Ismail said...

@KiD ilham pon comel gak

nadia said...

nak booking sume skali boleh? :)

Rozuan Ismail said...

@nadiahaha.buleh je

iPai said...

wah comel ye mereka ni ... wah2 ..

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Saya da ada 3 org anak saudara. Comel lote semuanya. Diaorang panggil saya makngah. :)