Friday, June 3, 2011

BLOGGER HIJAU , MAI SINGGAH SAT NOO






mesti korang kenal ini header blog sape kan? sape lagi kalau bukan abg otot ketul-ketul,abg Ben Ashaari..

  

nampak je ketul-ketul ni tapi dah kemaruk cerita NORA ELENA. kalau tak percaya,klik je header Ben kat atas tuh.



sebenarnya ,Ben tengah buat satu segmen untuk cari blogger dalam kategori umur kanak-kanak ribena macam wan ni iaitu dari umur 18-25.ada tak yang layak? kalau ada ,jom join,cari kenalan blogger baru =)


jom kita terjah syarat-syarat penyertaan segmen ni.


1)LETAK HEADER BLOG BEN ASHAARI (OK!!)


2)undi dia kat Digi Awards.wajib taw.haha. (OK!!)


3)tajuk entri BLOGGER HIJAU , MAI SAT NOO dan linkkan ke entri ini (OK!!)


4)lengkapkan ayat SAYA SUKA BLOG ..... kerana.... (tidak lebih 10 perkataan) (OK!!)

SAYA SUKA BLOG kerana blog adalah medium terbaik untuk berkongsi sesuatu.



5)jangan lupa tinggalkan link entri kat blog ben taw (OK!!)



tarikh tutup adalah pukul 10 malam ini. Cepat!!

17 comments :

..gugu.. said...

singgah awal2~

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Singgah sini. Hai! :)

abdullah gazali said...

aik...pak cek biola pon join jugak !
heeee~

zureen said...

hehe. penat nak join segmen.. ;p

saya_arief said...

blog den kaler ijau.
haha.
:D

amniey91 said...

hi pak cik..hihi...
tlg main biola kat cni...
cik Am follow ya..:)

jom terjah blog cik Am..
http://amniey91.blogspot.com/2011/06/perodua-myvi-baru-lagi-best.html

Zaara Hayat said...

salam..

hijau BA!! followed!!

jum follow mollow :)

http://zaarahayat.blogspot.com/

Nur Syahida said...

Dtg melawat knk2 ribena hijau abg ben...hii

http://syeedasaniey.blogspot.com

Wahida said...

Datang melawat ke sini. Saya pun blogger hijau juga! :D

GreeN AppLE said...

singgah terjah bamm bumm dri blog Abg Ben..hehe... Keep it yeah.. ^^,

n follow u =)

jemput singgah yer

http://hijau-daunan.blogspot.com/

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

salam perkenalan..

,singgah dari blog BA...
,sy pon blogger hijau juga...(^^,)

,hepy blogging...

solomolo said...

terjah blogger hijau...
tetibe teringat lagu 'Hijau'...
selamat hari sabtu + happy blogging...
[^_^]

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum..
aipp.. aippp..
Nadh wat lawatan kat geng blogger ijau ni. :)

Salam ziarah, salam lawat dari Nadh. :)

Jemput la baca 100 Letters of LOVE
dan Pemes Versi Nadh


rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

apisv2 said...

mengunjungi blog korang.
dtg dari blog abg ben;D

apisv2.com[GO]

chegu abbas said...

singgah terjah gedegam-gedegam dri blog Terpopular B.A..hehe... Keep it yeah.. ^^,

n follow u =)

jemput singgah yer
http://cheguabbas.blogspot.com/2011/06/blogger-hijau-mai-sini-sat-noo.html

http://cheguabbas.blogspot.com/

Farid Ahmad™ said...

Salam kenal. Jemput singgah blog ciput saya :)

http://rilek-sat.blogspot.com/

LUNA LANUN said...

sambung menyinggah jenguk dan menambah follower adik2 hijau dr segmen Ben Ashaari, BLOGGER HIJAU , MAI SINGGAH SAT NOO...

LATEST ENTRIES
1. Serius Sangat Comel! Engkau ada?!