Saturday, June 4, 2011

EDISI AKU SUDAH BERTUNANG | MELANTAK KAT MAJLIS TUNANG




Muahaha.semua orang terkejut kan.
tapi itulah realitinya..
jangan ada yang frust pulak ye =)



wan baru je balik dari bertunang.
Alhamdulillah.segalanya berjalan lancar.
kenyang pon kenyang.memang sedap betol masakan mak si dia.
ini baru masak untuk tunang,belum bila nak nikah nanti.
maw tak gemuk wan nanti.


tak percaya jugak?
meh tengok cincin tunang wan.






ok.dah percaya ke?
x percaya jugak?


yelah .wan ngaku bukan wan yang tunang.haha
cincin tu wan beli kat kedai harga RM10 je.
wan teman kawan wan tadi pergi rumah orang tunang dekat Kajang.
rumah girlfriend kawan wan ni.
akak girlfriend dia yang kahwin.tak kan lah wan pulak kahwin.
sape la nak kat wan ni kan.haha.ayat frust pasrah je =)




wan pon tak perasan yang wan ni pon dah makin besar
kalau kat kampung wan ni,dah ada yang dah kahwin dalam usia macam wan ni
dah tua rupanya wan ni.
dah boleh panggil pak cek wan.huhu


serius wan pergi tadi bukan sebab apa pon
nak ternak lemak je,dan memang berbaloi.serius sedap gila
kalau wan duk rumah tu,memang perut kembang ke depan tak henti-henti




ada ayam gulai,daging masak kicap,udang goreng pedas.
 yang penting salad dia meletop!
wan yang memang kaki makan ni nak malu apa kan
melantak je lah.muahaha.
dah la siap dapat lollipop ngan cupcake lagi.haha =)


yang paling penting =)
waktu nak balik,siap tuan rumah bagi wan tapau makanan
pucuk dicita ulam mendatang la kan =)
orang dah bagi,kita sapu je habis,haha






ini antara makanan yang ditapau.kenyang sampai ke malam la
hoho..best =)
tq mak cik..

30 comments :

nmirmo said...

hahaha....tetttttt....yeke kenyang sampai malam??? hahaha.... mehla pos sini sikit...hee~ ... lawa cincin??? kikiki... ;)

..gugu.. said...

wan curang!!!!! HAHAHA~

Roti Telur said...

cincin pasar malam ja ke?kehkeh

Rozuan Ismail said...

@nmirmo mestilah.tak kan nak simpan lama2 makanan tuh.haha.nk ke.mintak ngan zacky.muahaha

Rozuan Ismail said...

@..gugu.. haha.tunang je pon =)

Rozuan Ismail said...

@Roti Telur mana ada.beli kat Mines.haha

anamizu said...

cewahh kemain saspen lagi wan nih! hihi

Nur Syahida said...

ceh..perut awk yg bertunang..tuan dia sumbat dia mcm2 mknn..haha

Rozuan Ismail said...

@anamizu saje nak kasi tajuk entri gempak =)

Rozuan Ismail said...

@Nur Syahida haha.kantoi =)

peep said...

asal ckp xde org nk kt wan lak? saya nak saya nak!! haha :P

darkbatman said...

someday akn sampai masenye.. btw, perut ngah lapar..adoi.nk kene menahan laaa ne..kehkehkeh

Mama Kembar 3 said...

sedapnya makan kenduri! nasik kenduri laa yg paling best kan?

p/s- mama TERdelete komen wan kat post mama tadi huhuhu...sorry :-(

Shafiq said...

Penat pergi tiga kenduri berturutan.. :-)

diana said...

dah la pi makan..
dapat bawak balik lagi..
best tu...

&&&&&&&&
follow blog kamu..:)

miss fatihah said...

haha sengal la ko. igt tunang btl dh

Anak Ulu Cheka said...

cincin belah rotan tanda pertunangan?

eyjalukman said...

wan pulak bila nk tunang? hahahaha

Rozuan Ismail said...

@peep alamak.lari =)

Rozuan Ismail said...

@darkbatman ala,ciannye dia =). tahan je la eyk,kalau lapar sgt g makan ye

Rozuan Ismail said...

@Mama Kembar 3 wan dh komen blik kat entri mama

Rozuan Ismail said...

@Shafiq pergh,mesti syok dapat timbun makanan dalam perut =)

Rozuan Ismail said...

@diana tq follow =)

Rozuan Ismail said...

@miss fatihah muahaha..tihok,ko sentap ke aku tunang dulu

apik pehe said...

hahaha..siap bawak tapau balik tu..hahaha

cucu umie said...

yes..memang hang ternak lemak tanpa disangka lahkan..wakakak wan, jgn ternak sgt kecian awex hang nty..wakaak

adan said...

dah la pegi majlis tu makan.. dapat pulak tapau.. memang save ar bajet.. ehehe

Rozuan Ismail said...

@apik pehe haruslah bawak balik apik.jimat bajet =)

Rozuan Ismail said...

@cucu umie haha.wan x de awek lor.

Rozuan Ismail said...

@adan kalau hari2 dapat makan free kan best. =) hoho