Sunday, June 19, 2011

ENCIK ISMAIL BIN HASSAN | HAPPY FATHER'S DAY







simple.


supportive.



caring.



responsible.


funny.



That's you, ayah!!




wan tahu yang ayah tak baca blog wan.
tapi wan tahu yang ayah sayang wan =)




thanks sebab teman wan pergi gunting rambut
thanks sebab pagi-pagi belanja wan makan kat kedai kopi
thanks sebab bagi duit belanja kat wan untuk belajar
thanks sebab masak untuk wan waktu ibu tiada
thanks sebab selalu belikan wan makanan sedap-sedap.




sudah banyak yang ayah lakukan untuk wan.
wan harap wan dapat balas balik semua pengorbanan ayah =)
terimalah video khas untuk ayah



Doa wan untuk ayah
Semoga panjang umur dan murah rezeki =)
thanks jadi ayah wan.
Ayah,bapa terbaik untuk wan!!

14 comments :

JIJI YU said...

aahhaa..aku dah cium abi aku pagi tadi...terpinga2 die

SyahmiFikri said...

wah! nice =)

kadang2 susah nak tunjuk kita sayang kann

kiwi said...

wan, kiwi cadangkan wan bagi ayah wan baca entri wan kali ni. mesti dai terharu :))

Nour Akmal said...

so sweet..=)

cucu umie said...

hehe..ayie dh wish tadi malam pky text dekat ayah ayie sebb xjumpa..sekrng bz sikit dekat kenduri kawin..haha tpy boleh berblog lg..

happy father day untuk abah wan

Kalamhati said...

touched..huhu

selamat hari bapa..

budak kampung said...

ayah aku garang tapi aku sayang ayah aku. mak aku suke cubit aku mase kecik tapi aku tetap sayang mak aku. sayangilah mak bapak selagi mereka maseh ade...uhuk3...tetibe touching di petang ahad

Rozuan Ismail said...

@JIJI YU sweet =)

Rozuan Ismail said...

@SyahmiFikri mestilah.lebih2 lagi org laki

Rozuan Ismail said...

@kiwi insyaAllah

Rozuan Ismail said...

@Nour Akmal TQ

Rozuan Ismail said...

@cucu umie TQ ayie

Rozuan Ismail said...

@Kalamhati selamat hari bapa

Rozuan Ismail said...

@budak kampung tiber touching ni apa cer