Thursday, June 2, 2011

KEPAK AYAM



amboi.wan tengok,dah ada yang tertelan air liur ye tengok kepak ayam ni.haha.mesti tak lunch lagi ni kan =)


Ok.ini part ayam yang wan paling suka, bahagian kepak dia.wan tak tahu kenapa tapi sejak kecik,wan memang suka kepak ayam.bila mak masak,wan akan ambik dulu bahagian kepak,dan lebihnya,untuk orang lain =)



wan tak tahu yang abang wan pon minat kepak ayam.jadi,bila wan nak ambik kepak ayam yang mak masak,wan akan berebut dengan abang. FIRST COME FIRST SERVE.haha. pernah satu ketika,wan sentap dengan abang wan. dia ada cakap,


" dulu aku sorang je minat kepak ayam,bila ko lahir je,aku kena kongsi kepak ayam ngan ko.."


pergh.sentap kejap.muahaha.tapi sebenarnya aku ni tak delah kisah sangat kan tak dapat kepak.cuma seronoklah kalau dapat makan nasi dengan kepak ayam.kalau pergi KFC pon sama,mesti mintak bahagian wing.


kadang-kadang mak tahu suka bahagian kepak je.Mak beli ayam yang bahagian kepak je.dekatlah jugak RM10 hengget.kalau tak kenyang lagi tak tahu la kan =).mak selalu cakap masa kecik,kalau suka makan kepak ayam,nanti ada kepak.lagilah wan suka makan.nak terbanglah katakan =)


setengah orang suka drumstick(bahagian paha).wan suka bahagian kepak.korang suka bahagian apa.?bontot ayam kah?muahaha.

p/s Orang kata makan kepak ayam ni lemah tenaga batin?betol ke?

38 comments :

Azwa Azee said...

ok meleleh jap..hahahha..

Sunah Mohammad said...

melelehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh T_T

kiwi said...

hehehe..wan tau2 je orang tengok gambar dh terliur.. :P

nohoho =) said...

nyum2...saye suke paha
TEMURAMAH BERSAMA PENGASAS BLOG
PEMAIN VETERAN MAN UTD PAUL SCHOLES BERSARA

..gugu.. said...

kte ske peha.. tgk kepak ni x mleleh pon.. huhu lau pkcek letak pic peha kompem kte mleleh ;)

Rozuan Ismail said...

@Azwa Azee ye ke jap =)entah2 lama.huhu

Rozuan Ismail said...

@Sunah Mohammad amboi,panjang nye meleleh dia =)

Rozuan Ismail said...

@kiwi mestilah sebab wan pon dah terliur ni

Rozuan Ismail said...

@nohoho =) yg penting smua ayam =)

Rozuan Ismail said...

@..gugu.. yolah tak meleleh.haha

IQBAL ZARIN said...

aku igt ko suke tongkeng ayam. hahaha

Rozuan Ismail said...

@IQBAL ZARIN erk.tongkeng tu apa?

Sal Saari said...

penggemar kepak ayam juga..
bontot ayam jgn mkn nti mulut tak reti diam..pot pet..pot pet

YanaMIB said...

huh mcm adek aku nih..gila kepak aym..haha..aku ni fleksibel..kepak boleh..tigh boleh..peha pn boleh..haaa best kan? =P

Rozuan Ismail said...

@Sal Saari bontot ayam sedap apa.hoho.takpelah mulut byk pon.hik hik

Marya Hana . said...

ai entry aku butter CHICKEN rice , kau pulak kepak AYAM. fine. saje nak kasik aku terlior TEROK. wuuu T.T

Rozuan Ismail said...

@YanaMIB haha,jenis bedal semua le ni

Rozuan Ismail said...

@Marya Hana . muahaha.tak disengajakan.serius aku pon ngidam butter chicken rice.pernah dgr tapi tak tahu plak nape x de kat semenanjung ni

budakkampung39 said...

grrrr aku ni dah le lapo...ko letak gambor ni pulak...cissssss.....grrrrrr......aku suke dada,kepak,peha...bontot dh tak suke sebab orang cakap kalo mkn bontot ayam nnti bontot kite beso hahahah

Rozuan Ismail said...

@budakkampung39 amboi,kutuk wan nmpk?grr,haha

SANDRA AZWAN said...

ermm....memang sedap!;-)
yum

Rozuan Ismail said...

@SANDRA AZWAN sandra pon minat kepak ayam rupanya =)

fyna said...

huhu..nih yg lapa nih...

qasehraihan said...

waaa...nak ckitttt...sukerrr..hehe..

wan guna paint??
cne??
bg step..huhu

Shafiq said...

Sedaap! :-)

miss.Addin said...

bahagian peha sedap !

daging lembut je :)

Rozuan Ismail said...

@fyna meh mkn kepak ayam =)

Rozuan Ismail said...

@qasehraihan senang je tapi cm ner nk ajar.

Rozuan Ismail said...

@Shafiq msti terliur tu kan =)

Rozuan Ismail said...

@miss.Addin setuju .tapi kepak jugak sedap.hoho

cucu umie said...

tadi malam baru makan kepak ayam..kuikui so, xkempunanlah yg wan tunjuk nie..huoshhhhhh

Rozuan Ismail said...

@cucu umie duk kat umah bolehlah makan best =)

zacky ~786~ said...

kepak paling sedap.. :D

Rozuan Ismail said...

@zacky ~786~ setuju =)

sUe_adDa said...

haha. sy dl pn skmo brebut kepok aye nge abe long.
tp hk part p/s tu x bp nk sukun la. ha2

Rozuan Ismail said...

@sUe_adDa wan pon x setuju sebab wan pon suka kepak ayam =)

Muhamad Dinie said...

x suke kepak ayam..isi die sikit..bhagian dada ayam lgi best..heee

Rozuan Ismail said...

@Muhamad Dinie wah!nak yg byk isi je ye.hoho